Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΜήταλα, Δημούλα
dc.contributor.otherMitala, Dimoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-26T10:23:14Z
dc.date.available2021-02-26T10:23:14Z
dc.date.copyright2021-02-26
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00197el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4807
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕίναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών αφιερώνουν μεγάλο χρονικό διάστημα της καθημερινότητάς τους μπροστά από ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή και ειδικότερα στο διαδίκτυο μελετώντας, κάνοντας κάποια εργασία ή απλά διασκεδάζοντας. Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τόσο στην Ευρώπη όσο και σε όλο τον κόσμο, που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τις δραστηριότητες προώθησης, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη σχέσεων διαχείρισης με τους πελάτες. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ο αυξανόμενος ρόλος τους στον τουρισμό συμβάλλουν στην προώθηση του τουρισμού που βοηθά τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών να επικεντρωθούν στις βέλτιστες πρακτικές μέσω της ανατροφοδότησης που παίρνουν. Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για την επιτυχία στις επιχειρήσεις σήμερα και μπορούν να παρέχουν επαρκή αξία για να κερδίσουν πιστούς και μακροπρόθεσμους πελάτες. Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των περισσότερων χρηστών κινητών και υπολογιστών στην εποχή του Διαδικτύου επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο ζωής τους, τις απόψεις τους, τις αξιολογήσεις τους και τη λήψη αποφάσεων σχετικά την αγορά και χρήση προϊόντων και υπηρεσιών.el_GR
dc.format.extent90 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Τουρισμόςel_GR
dc.subjectSocial media -- Tourismel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΤουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIt is a fact that new technologies and the internet have already entered the daily lives of citizens. Almost the majority of citizens aged 12 to 65 at least, spend a lot of time during their daily lives in front of a computer and especially on the internet while studying, doing some work or just having fun. Tourism is one of the fastest growing industries in Europe and around the world, relying mainly on information and communication technologies for promotion, sales and customer relationship management. Social media and their growing role in tourism help to promote tourism which enhances tourism service providers to focus on best practices through the feedback they receive. Social media is a critical tool for business success today and can provide enough value to win loyal and long-term customers. The impact of social media on the daily life of most mobile and computer users in the era of the Internet greatly influences their lifestyle, their views, their evaluations and their decisions about buying and using products and services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record