Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΚυριακάκης, Ανδρέας
dc.contributor.otherKyriakakis, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-26T10:22:46Z
dc.date.available2021-02-26T10:22:46Z
dc.date.copyright2021-02-26
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00207el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4804
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να διερευνηθούν οι συγκρούσεις στα σύγχρονα περιβάλλοντα εργασίας και ο ρόλος της ηγεσίας και τα χαρακτηριστικά της από την πλευρά των εργαζομένων. Η συλλογή των δεδομένων της έρευνας έγινε με τη βοήθεια διαδικτυακού κλειστού τύπου ερωτηματολογίου μέσω Google Forms στο Facebook και η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με το Excel και το στατιστικό πακέτο IBM SPSS Statistics 20.0, κάνοντας χρήση Chi Square Test (x2) για την εύρεση στατιστικά σημαντικής διαφοράς. Ειδικότερα, όσον αφορά τα ευρήματα, ο ασαφής καθορισμός αρμοδιοτήτων και οι αντίθετες προσωπικότητες αποτελούν πρωταρχικά αίτια εκδήλωσης συγκρούσεων, ενώ οι συνέπειες είναι περισσότερο αρνητικές. Επίσης, δεν υπάρχει συγκεκριμένη προτίμηση στους τρόπους διαχείρισης ούτε στα χαρακτηριστικά της ηγεσίας. Τέλος, το στυλ ηγεσίας που βλέπουν οι περισσότεροι εργαζόμενοι να ακολουθείται είναι το αυταρχικό.el_GR
dc.format.extent100 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕργασιακές συγκρούσεις -- Διαχείρισηel_GR
dc.subjectConflict managementel_GR
dc.titleΔιαχείριση εργασιακών συγκρούσεων στα σύγχρονα περιβάλλοντα εργασίας - Ο ρόλος της ηγεσίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is to explore the conflicts in modern work environments and the role of leadership and its characteristics on the part of employees. The research data was collected using an online close-ended questionnaire through Google Forms on Facebook and the analysis was achieved with Excel and the statistical package IBM SPSS Statistics 20.0, using the Chi Square Test (x2) to find statistically significant differences. In particular, with regard to the findings, the vague definition of responsibilities and opposing personalities are the primary causes of conflicts, while the consequences are more negative. Also, there is no specific preference for management methods or leadership characteristics. Finally, the leadership style that most employees see being followed is authoritarian.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record