dc.contributor.advisor | Δημητρίου, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Kyprianou, Elena | |
dc.contributor.other | Κυπριανού, Έλενα | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T07:23:56Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T07:23:56Z | |
dc.date.copyright | 2021-01-28 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2020/00422 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4759 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | The aim of the present dissertation is to indicate and prove the significance of employees’ motivation regarding the positive or negative that might cause on job performance and satisfaction. The dissertation has been separated in two parts. At the first part the analysis of certain motivational theories has been presented, such Maslow’s hierarchy of needs, ERG theory, goal setting theory, expectancy theory, equity theory, the “Motivator-Hygiene” theory and the “Learned Needs theory”.
Emphasis has been given to manager-employee interaction since it is directly linked to employees’ motivation and respectively their work performance and satisfaction. Through the study of the aforementioned theories suggestions to managers have been made regarding the correct implementation of the theories in order to increase employees’ performance and satisfaction based on academic research and personal view and opinion. A short reference to organizations culture has been made aiming to observe through some of its characteristics how might influence employees’ productivity and satisfaction.
At the second part the empirical study has been presented based on the qualitative method. The personal interviews that have been conducted were addressed to different kind of employees and managers. Through employees’ responses a presentation of the incentives that influence their performance and the significance given by each employee to them has been provided. Through managers’ interviews have been expressed different opinions and judgements in which ways a management system considers successful, based on their experience and way of thinking. Furthermore, it has been analysed the challenges managers are facing to motivate and satisfy employees’ needs in order to maximize their performance and what actions they are taking to succeed the aforementioned.
Concluding, a general overview regarding the topics of the thesis has been made in order to indicate the importance of the study providing at the same time recommendations and suggestions for future research. | el_GR |
dc.format.extent | v, 40 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | en | el_GR |
dc.language.iso | en | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Job satisfaction | el_GR |
dc.subject | Motivation of employees | el_GR |
dc.subject | Παρακίνηση εργαζομένων | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση εργαζομένων | el_GR |
dc.title | Job performance and job satisfaction through motivation | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να υποδείξει και να αποδείξει την σημαντικότητα του κινήτρου των εργαζομένων σχετικά με τη θετική ή αρνητική επίπτωση που τυχόν να επιφέρει στην εργασιακή απόδοση και ικανοποίηση. Η διατριβή έχει χωριστεί σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται η ανάλυση διάφορων θεωριών παρότρυνσης, όπως η θεωρία αναγκών του Μάσλοου, η θεωρία ERG, η θεωρία στόχων, η θεωρία προσδοκιών η θεωρία δικαιοσύνης, η θεωρία υγιεινής-παρακίνησης και η θεωρία επιτευγμάτων.
Έμφαση έχει δοθεί στη σχέση προϊστάμενου-εργαζόμενου λόγω της άμεσης σύνδεσης της με την παρότρυνση των εργαζομένων και αντίστοιχα την εργασιακή τους απόδοση και ικανοποίηση. Μέσω της μελέτης των πιο πάνω αναφερόμενων θεωριών έχουν γίνει εισηγήσεις στους προϊστάμενους για τη σωστή εφαρμογή τους ώστε να αυξήσουν την απόδοση και ικανοποίηση των εργαζομένων βασιζόμενοι σε ακαδημαϊκή έρευνα, προσωπικές θέσεις και απόψεις. Μια σύντομη αναφορά έχει γίνει στην οργανωτική κουλτούρα, μέσω ορισμένων χαρακτηριστικών της, ως προς το πως μπορούν να επηρεάσουν την εργασιακή απόδοση και ικανοποίηση.
Στο δεύτερο μέρος έχει παρουσιαστεί η εμπειρική μελέτη μέσω της ποιοτικής έρευνας. Οι προσωπικές συνεντεύξεις οι οποίες έχουν διεξαχθεί απευθύνονται σε εργαζόμενους και προϊστάμενους διαφορετικών κατηγοριών. Μέσω των απαντήσεων τους έχει γίνει μια παρουσίαση των κινήτρων των οποίων επηρεάζουν την απόδοση των εργαζομένων καθώς και τη σημαντικότητα που δίδεται σε αυτά από τον κάθε ένα ξεχωριστά. Μέσω των συνεντεύξεων των προϊστάμενων εκφράστηκαν διαφορετικές απόψεις και γνώμες ως προς το πως ένα σύστημα διαχείρισης θεωρείται επιτυχημένο, βασιζόμενοι στις δικές τους εμπειρίες και τρόπο σκέψης. Επιπλέον, έχει γίνει ανάλυση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι προϊστάμενοι για να παροτρύνουν τους εργαζόμενους τους και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους ώστε να αυξήσουν στο μέγιστο την απόδοση τους, καθώς και τι μέτρα λαμβάνουν για να το επιτύχουν.
Ολοκληρώνοντας, έχει παρουσιαστεί μια γενική ανασκόπηση σχετικά με τα θέματα της διατριβής τονίζοντας τη σημαντικότητα της μελέτης και δίδοντας παράλληλα συστάσεις και εισηγήσεις για μελλοντική έρευνα. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |