Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣατσιά, Μαρίσα
dc.contributor.otherSatsia, Marisa
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-02T07:19:19Z
dc.date.available2021-02-02T07:19:19Z
dc.date.copyright2021-02-01
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.otherΠΠΑ/2020/00150el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4752
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα σύγχρονα μουσεία σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν νεαρότερα ακροατήρια και να παραμείνουν σχετικά, έχουν υιοθετήσει και υλοποιήσει τις νέες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στο έπακρο. Το ασταθές κοινωνικό περιβάλλον, οι πανδημίες, οι μειωμένες επιχορηγήσεις, καθώς και προσέλκυση των εφήβων στα μουσεία, έχουν δημιουργήσει αλληλεξάρτηση τεχνολογίας και περιεχομένου. Τα μουσεία έχουν ξεκινήσει να αλλάζουν τον προσανατολισμό τους μέσω της χρήσης ψηφιακών μέσων και πολυμεσικών εφαρμογών (digital media, multimedia applications and digital publishing). Έτσι, ελπίζουν να προσελκύσουν μεγαλύτερα τμήματα του κοινού συμπεριλαμβανομένου και νεαρά άτομα, όπως έφηβους, οι οποίοι χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες σαν μέσο έκφρασης της ταυτότητας και των πολιτιστικών προτιμήσεων τους, αλλά και σαν μια νέα ''γλώσσα'' επικοινωνίας. Η παρούσα διπλωματική έχει ως μελέτη περίπτωσης το Kunsthistorisches Museum Wien (Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης της Βιέννης). Στόχος της είναι να διερευνηθεί η αλληλεξάρτηση τεχνολογίας και περιεχομένου και οι επιπτώσεις της στην προσέλκυση κοινου των εφήβων στο συγκεκριμένο μουσείο μέσα από την ανάλυση των πιο κάτω ερευνητικών άξονων: • Την έρευνα και ανάλυση της σχέσης της τεχνολογίας και του περιεχομένου των σύγχρονων μουσείων μέσα από πραγματικές περιπτώσεις και ειδικά του Μουσείου Ιστορίας της Τέχνης στη Βιέννη • Την ανάλυση χρήσης συγκεκριμένων τεχνολογιών (VR/AR; Multimedia; Digital Publishing) στο Kunsthistorisches Museum Wien για να διερευνηθεί ο αντίκτυπος τους στην επίτευξη επικοινωνιακών και άλλων στόχων του μουσείου και πως αυτές επιδρούν στην προσέλκυση του κοινού των εφήβων • Τη διερεύνηση εάν η τεχνολογία είναι από μόνη της ικανή να δημιουργήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών με μία ολοκληρωμένη γνωσιακή και πολυ-αισθητηριακή εμπειρία, ή συνιστά απλά ένα κέλυφος-παίγνιο Στη μελέτη περίπτωσης αναλύθηκε και αξιολογήθηκε η σχέση τεχνολογίας και περιεχομένου στο Kunsthistorisches Museum Wien. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ανάλυση και αξιολόγηση της ψηφιακής επικοινωνιακής στρατηγικής, η ανάλυση του κοινού του μουσείου και η σχέση του με τους εφήβους, καθώς και η ανάλυση και αξιολόγηση της διαδικτυακής διάδρασης και επικοινωνίας του μουσείου με το εφηβικό κοινό. Στην ανάλυση και αξιολόγηση της διαδικτυακής διάδρασης και επικοινωνίας του μουσείου χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο ανάλυσης διαδικτυακής διάδρασης Alexa.com, έτσι ώστε να κατανοήσουμε τις επιπτώσεις αυτής αλλά και των ψηφιακών στρατηγικών που υλοποιεί το μουσείο στην προσέλκυση και αλληλεπίδραση με τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα Τα αποτελέσματα της μελέτης περίπτωσης και της βιβλιογραφικής έρευνας δείχνουν πως υπάρχει αλληλεξάρτηση τεχνολογίας και περιεχομένου στα περισσότερα σύγχρονα μουσεία αλλά και στο Kunsthistorisches Museum Wien. Οι επιπτώσεις της αλληλεξάρτησης αυτής έχουν ισχυρό αντίκτυπο στη διαδικτυακή διάδραση του κοινού με το περιεχόμενο του μουσείου. Η αξιοποίηση των εργαλείων Digital Publishing; Multimedia; AR/VR applications, και η αλληλεξάρτηση τεχνολογίας και περιεχομένου στα σύγχρονα είναι ένα αναγκαίο γεγονός για την επίτευξη των επικοινωνιακών, λειτουργικών και μαθησιακών του στόχων. Μέσα από την ανάλυση της σχέσης του Kunsthistorisches Museum Wien με τους εφήβους, και τη χρήση της νέας γλώσσας επικοινωνίας από αυτό καταλήξαμε ότι η σχέση του μουσείου με τους εφήβους είναι σε εξέλιξη.el_GR
dc.format.extent127 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜουσεία -- Νέες τεχνολογίεςel_GR
dc.subjectMuseum -- New technologiesel_GR
dc.subjectΜουσείο της Ιστορίας της Τέχνης -- Βιέννηel_GR
dc.subjectKunsthistorisches Museum Wienel_GR
dc.titleΗ αλληλεξάρτηση τεχνολογίας και περιεχομένου και οι επιπτώσεις της στην προσέλκυση του κοινού των εφήβων στο Kunsthistorisches Museum Wien (Μουσείο της Ιστορίας της Τέχνης στη Βιέννη)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractModern museums have adopted and implemented new information and communication technologies (ICT) to the fullest in an effort to attract younger audiences and remain relevant. The unstable social environment, pandemics, reduced grants, as well as the reduced attraction of teenagers to museums, have created an interdependence between technology and museum contents. Museums have begun to change their orientation through the use of digital media and multimedia applications (digital media, multimedia applications and digital publishing). Thus, they hope to attract larger segments of the public, including young people, such as teenagers, who use new technologies as a means of expressing their identity and cultural preferences, but also as a new "language" of communication. The aim of this master's thesis is to explore the interdependence of technology and museum contents and its implications for attracting teenagers in the Museum of History of Art in Vienna (Kunsthistorisches Museum Wien), Austria through the analysis of the following research points: • The research and analysis of the relationship between new technologies and museum contents of modern museums through the analysis of real cases including the case of Kunsthistorisches Museum Wien • The analysis of the use of certain new communication and information technologies such as VR/AR; Multimedia; Digital Publishing in order to determine the effect they have in achieving their communication goals and how they affect the engagement and attraction of teenagers in Kunsthistorisches Museum Wien • The investigation whether the use of new technologies alone is capable enough to create satisfying visitors needs with a comprehensive cognitive and multi sensory experience or is it simply some sort of a game or shell? The case study analysed and evaluated the relationship between technology and the content of Kunsthistorisches Museum Wien as well as the digital communication strategy, the analysis of the museum audience and its relationship with teenagers, and the museum's online interaction and communication with the adolescent segment of their audience. In the analysis and evaluation of the internet interaction and communication of the museum, the website traffic statistic tool Alexa.com was used in order to understand the effects that the digital strategies the museum implements in attracting and interacting with the specific age group. The results of the case study in combination with the literature research show that there is an interdependence of technology and content in most modern museums but also in the Kunsthistorisches Museum Wien. The implications of this interdependence have a strong impact on the online interaction and engagement of teenagers with the digitised museum contents. In order for modern museums to achieve their communication and educational goals the utilisation of Digital Publishing tools; Multimedia; AR / VR applications and the interdependence between technology and museum contents is a necessary event. Through the analysis of the relationship of the Kunsthistorisches Museum Wien with teenagers, and the use of the new language of communication from it we came to the conclusion that the relationship of the museum with teenagers is in progress.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής