Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΣάββα, Αναστασία
dc.contributor.otherSavva, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-09T10:03:31Z
dc.date.available2020-10-09T10:03:31Z
dc.date.copyright2020-10-09
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00762el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4714
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractWhen evaluating consumer behaviour, marketers analyse certain aspects in certain ways and apply marketing strategies to maximise profit, develop successful products, maintain a competitive market position, construct desired brands, maximise customer satisfaction, and anticipate consumer behaviour and decision process. This study draws on the socially constructed roles of buyers and sellers from a marketing perspective by focusing on the aspects stated above. In the existent literature, consumer behaviour is mostly viewed through either an economic or a psychological perspective. Identifying how consumer behaviour is constructed and managed is an area that needs further development. Therefore, this research examines different stakeholders’ perspectives on the buying experience, consumer decision process, customer satisfaction and brand construction, to create an overall profile of how these aspects of consumer behaviour research are understood by consumers and managers. This analysis demonstrates the clear gap that exists between the two sets of opinions and paves the way for further research to be conducted for this gap to be filled. A critical and systematic review and analysis of marketing theory are found to be a useful lens through which light is shed on the main research hypotheses. Quantitative analysis provides the opportunity to compare statistical results and measure variables and illustrate the ground on which our hypothesis has been set. Findings highlight the dynamic nature and the complexity of the socially constructed consumer behaviour, taking into account participants responses to questionnaire surveys and telephone structured interview surveys. This Master’s dissertation extracts that in a multi-stakeholder competitive marketing environment, it all voices need to be heard. By collecting, comparing and circulating different perspectives, meaningful contributions -both theoretical and practical- can be achieved.el_GR
dc.format.extentvi, 51 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMarketing research -- Consumer behaviourel_GR
dc.titleConsumer behaviour in marketing research: customer satisfaction and consumer decision process.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΚατά την αξιολόγηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι έμποροι αναλύουν πτυχές με συγκεκριμένους τρόπους και εφαρμόζουν στρατηγικές μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος, να αναπτύξουν επιτυχημένα προϊόντα, να διατηρήσουν μια ανταγωνιστική θέση στην αγορά, να κατασκευάσουν επιθυμητές και ανταγωνιστικές επωνυμίες, να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να προβλέψουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Αυτή η μελέτη βασίζεται στους κοινωνικά κατασκευασμένους ρόλους των καταναλωτών και των πωλητών από μια προοπτική μάρκετινγκ εστιάζοντας στις πτυχές που αναφέρονται παραπάνω. Στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, η συμπεριφορά των καταναλωτών αντιμετωπίζεται ως επί το πλείστο είτε από οικονομική είτε από ψυχολογική άποψη. Ο προσδιορισμός των τρόπων με τους οποίους η συμπεριφορά των καταναλωτών κατασκευάζεται και διαχειρίζεται είναι ένας τομέας που χρειάζεται περαιτέρω ανάπτυξη. Επομένως, αυτή η έρευνα εξετάζει τις προοπτικές των διαφόρων ενδιαφερόμενων μερών σχετικά με την αγοραστική εμπειρία, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών, την ικανοποίηση των πελατών και την δημιουργία επωνυμίας, για να δημιουργήσει ένα συνολικό προφίλ για το πώς αυτές οι πτυχές της έρευνας συμπεριφοράς των καταναλωτών κατανοούνται από τους καταναλωτές και τους διαχειριστές. Αυτή η ανάλυση καταδεικνύει το σαφές κενό που υπάρχει μεταξύ των δυο και ανοίγει το δρόμο για περαιτέρω έρευνα προκειμένου να καλυφθεί αυτό το κενό. Η κριτική και συστηματική ανασκόπηση και ανάλυση της θεωρίας μάρκετινγκ θεωρείται ότι είναι ένας χρήσιμος φακός μέσω του οποίου ρίχνει φως στις κύριες ερευνητικές υποθέσεις. Η ποσοτική ανάλυση παρέχει την ευκαιρία να συγκρίνουμε στατιστικά αποτελέσματα και να μετράμε μεταβλητές και να απεικονίζουμε το έδαφος στο οποίο έχει τεθεί η υπόθεσή μας. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη δυναμική φύση και την πολυπλοκότητα της κοινωνικά κατασκευασμένης συμπεριφοράς των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τις απαντήσεις των συμμετεχόντων σε έρευνες ερωτηματολογίων και τηλεφωνικές έρευνες δομημένης συνέντευξης. Η διατριβή εξάγει ότι σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον μάρκετινγκ πολλών ενδιαφερομένων, είναι σημαντικό να ακουστούν όλες οι φωνές. Με τη συλλογή, τη σύγκριση και την κυκλοφορία διαφορετικών προοπτικών, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικές συνεισφορές, τόσο θεωρητικές όσο και πρακτικές.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record