Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπαμεινώνδα, Επαμεινώνδας
dc.contributor.authorΑντωνιάδης, Ανδρέας
dc.contributor.otherAntoniades, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-10-09T09:55:24Z
dc.date.available2020-10-09T09:55:24Z
dc.date.copyright2020-10-09
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00765el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4713
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractThe goal of this dissertation was to gain an insight into the organizational culture in the public sector, by comparing the European Court of Auditors (the ECA) and the Audit Office of the Republic of Cyprus (the Audit Office). Likely factors that contribute to similarities and possible reasons for their differences were analysed. This comparative analysis formed the basis for assessing the effect on service delivery in the two organizations. A comparative analysis was performed, by preparing, circulating and analyzing the responses to a questionnaire addressed to the management and staff of the two organizations. In addition, a background research was part of an effort to collect secondary data, discuss, compare and draw conclusions on the elements of organizational culture. Subsequently, an analysis of whether there is a difference in the responses of the ECA and the Audit Office, in each of the statement included the questionnaire, was performed, as well as in the assessment of the elements of the organizational culture in each organization. Many similarities were identified between the two organizations, the main ones being the shared common values, the considerable number of their publications, the examination of their recommendations at parliamentary meetings, the use of a variety of electronic means to promote their work and publications, the "red tape" and the open communication channels among their employees. However, several differences were apparent, too. These include the areas of change, the individual performance evaluation as a strict basis for promotions, and the image and reputation, in favour of the Audit Office, while the encouragement of employees to take initiative and make decisions on their own, and the variety, the tonality and reader-friendliness of its products, in favour of the ECA. The above similarities and differences between the two organizations, for which likely factors and possible reasons were identified in the dissertation, have an effect on their service delivery and performance.el_GR
dc.format.extentvii, 54 p. ; 30 cm.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούρα -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectOrganizational cultureel_GR
dc.subjectOrganizational culture -- Public sectorel_GR
dc.titleOrganizational culture in the public sector. A comparison of the European court of auditors and the audit office of the Republic of Cyprus: Likely factors that contribute to similarities and possible reasons for their differences, and the effect on service delivery.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΟ στόχος αυτής της διατριβής ήταν να σχηματιστεί μια εικόνα της οργανωσιακής κουλτούρας του δημόσιου τομέα, συγκρίνοντας το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο (το ΕΕΣ) και την Ελεγκτική Υπηρεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας (η Ελεγκτική Υπηρεσία). Αναλύθηκαν πιθανοί παράγοντες που συμβάλλουν σε ομοιότητες τους και πιθανοί λόγοι για τις διαφορές τους. Η συγκριτική ανάλυση αυτή αποτέλεσε τη βάση για την αξιολόγηση της επίδρασης στην παροχή υπηρεσιών στους δύο οργανισμούς. Πραγματοποιήθηκε συγκριτική ανάλυση με την ετοιμασία, την κυκλοφορία και την ανάλυση των απαντήσεων σε ένα ερωτηματολόγιο που απευθυνόταν στη διεύθυνση και το προσωπικό των δύο οργανισμών. Επιπλέον, ερευνήθηκε το ιστορικό τους, ως μέρος μιας προσπάθειας συλλογής δευτερευόντων δεδομένων, συζήτησης, σύγκρισης και εξαγωγής συμπερασμάτων σχετικά με τα στοιχεία της οργανωσιακής κουλτούρας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε ανάλυση του κατά πόσον υπάρχει διαφορά στις απαντήσεις του ΕΕΣ και της Ελεγκτικής Υπηρεσίας, σε κάθε ερώτηση που περιλάμβανε το ερωτηματολόγιο, καθώς και στην αξιολόγηση των στοιχείων της οργανωσιακής κουλτούρας σε κάθε οργανισμό. Εντοπίστηκαν πολλές ομοιότητες μεταξύ των δύο οργανισμών, με τις κυριότερες να ήταν οι κοινές αξίες που μοιράζονται, ο σημαντικός αριθμός των δημοσιεύσεών τους, η εξέταση των συστάσεων τους σε κοινοβουλευτικές συνεδρίες, η χρήση ποικίλων ηλεκτρονικών μέσων για την προώθηση της εργασίας και των δημοσιεύσεών τους, η "γραφειοκρατία" και τα ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας μεταξύ των υπαλλήλων τους. Ωστόσο, εμφανίστηκαν και αρκετές διαφορές. Αυτές περιλαμβάνουν την αλλαγή, την ατομική αξιολόγηση απόδοσης ως αυστηρή βάση για προαγωγές, και την εικόνα και τη φήμη, υπέρ της Ελεγκτικής Υπηρεσίας, ενώ η ενθάρρυνση των υπαλλήλων να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και να λαμβάνουν από μόνοι τους αποφάσεις και η ποικιλία, ο τόνος και η φιλικότητα προς τον αναγνώστη των προϊόντων του, υπέρ του ΕΕΣ. Οι παραπάνω ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των δύο οργανισμών, για τις οποίες πιθανοί παράγοντες και λόγοι εντοπίζονται στη διατριβή, επηρεάζουν την παροχή υπηρεσιών και την απόδοσή τους.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record