Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΣένδρος, Γεώργιος
dc.contributor.otherSendros, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-22T07:03:13Z
dc.date.available2020-09-22T07:03:13Z
dc.date.copyright2020-09-21
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΠΕΣ/2020/00317el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4641
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη των στελεχών – φορέων σε μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, καθιστούν αναγκαία συνθήκη την ύπαρξη ενός κεντρικού συστήματος, που θα είναι αρωγός των προσπαθειών τους. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ενός εύχρηστου πιλοτικού πληροφοριακού συστήματος, το οποίο συντελεί στην καλύτερη διαχείριση των επιμορφωτικών δράσεων που συντονίζονται και υλοποιούνται από θεσμοθετημένους φορείς και στελέχη εκπαίδευσης. Η μελέτη υφιστάμενων αντίστοιχων ή παρομοίων πληροφοριακών συστημάτων κατέδειξε την ύπαρξη κενού, αλλά, ταυτόχρονα οι υφιστάμενες αυτές εφαρμογές κατέστησαν οδηγοί, για την δημιουργία του συστήματος. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση του τρόπου οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων και των υφιστάμενων αντίστοιχων ή παρομοίων πληροφοριακών συστημάτων, οδήγησε στην καταγραφή των αρχικών προδιαγραφών του συστήματος. Καταγράφοντας τις παραπάνω αρχικές προδιαγραφές και μελετώντας όλες τις διαθέσιμες μεθόδους, επιλέξαμε, την ανάπτυξη με βάση τα χαρακτηριστικά (Feature Driven Development), ως την καταλληλότερη μεθοδολογία ανάπτυξης και ανάλυσης του πληροφοριακού συστήματος. Για την υλοποίηση του πληροφοριακού συστήματος χρησιμοποιήθηκαν οι τεχνολογίες: HTML,CSS, JavaScript, jQuery, Τεχνολογία Ajax, Bootstrap, PHP και MySQL. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση των δικλείδων ασφαλείας, που πρέπει να διαθέτει ένα τέτοιο σύστημα, μας βοήθησε, να μειώσουμε στο ελάχιστο τις ευπάθειες του συστήματος και να ελαχιστοποιήσουμε τις επιθέσεις από κακόβουλους χρήστες. Στο τέλος, το πληροφοριακό σύστημα, αξιολογήθηκε από μερίδα εκπαιδευτικών ως προς: την λειτουργικότητα, την ευχρηστία, το περιεχόμενο και την αισθητική της. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το σύστημα είναι αποδεκτό από τους χρήστες.el_GR
dc.format.extentxii, 134 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Παιδαγωγικό και επιστημονικό προσωπικόel_GR
dc.subjectInformation systems -- Educational and scientific staffel_GR
dc.titleΠληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιμορφωτικών δράσεων στελεχών-φορέων παιδαγωγικής & επιστημονικής υποστήριξης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe educational and scientific support by the executives – body in a great number of school units and teachers, makes necessary the presence of a central system, which will assist their efforts. The present thesis aims towards the development of a user friendly pilot information system, which contributes to the better management o the educational activities, coordinated and carried out by institutionalized bodies and the educational executives. The study of the existing equivalent or similar applications showed the lack in this area, but at the same time the existing apps led the way for the creation of the system. A review in bibliography concerning the way of organizing educational activities and the existing respective or similar information systems has led to the recording of the initial specifications of the system. Having recorded the above initial specifications and having studied all the available methods, we have chosen the Feature Driven Development, as the most suitable methodology for development and analysis the information system. For the implementation of the information system the following technologies were used: HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Ajax, Bootstrap, PHP και MySQL. The bibliographic review of the safetynet, which is essential for such a system, helps us reduce to the least the vulnerability of the system and minimize the attacks from malicious users. All in all, the information system was accessed by a group of educators, regarding its functionality, usability, the content and the aesthetics. The results have showed that the system if acceptable by the usersel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record