dc.contributor.advisor | Παπαδάκης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Σένδρος, Γεώργιος | |
dc.contributor.other | Sendros, Georgios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T07:03:13Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T07:03:13Z | |
dc.date.copyright | 2020-09-21 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.other | ΠΕΣ/2020/00317 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4641 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη των στελεχών – φορέων σε μεγάλο αριθμό σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, καθιστούν αναγκαία συνθήκη την ύπαρξη ενός κεντρικού συστήματος, που θα είναι αρωγός των προσπαθειών τους. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ενός εύχρηστου πιλοτικού πληροφοριακού συστήματος, το οποίο συντελεί στην καλύτερη διαχείριση των επιμορφωτικών δράσεων που συντονίζονται και υλοποιούνται από θεσμοθετημένους φορείς και στελέχη εκπαίδευσης. Η μελέτη υφιστάμενων αντίστοιχων ή παρομοίων πληροφοριακών συστημάτων κατέδειξε την ύπαρξη κενού, αλλά, ταυτόχρονα οι υφιστάμενες αυτές εφαρμογές κατέστησαν οδηγοί, για την δημιουργία του συστήματος. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση του τρόπου οργάνωσης επιμορφωτικών δράσεων και των υφιστάμενων αντίστοιχων ή παρομοίων πληροφοριακών συστημάτων, οδήγησε στην καταγραφή των αρχικών προδιαγραφών του συστήματος. Καταγράφοντας τις παραπάνω αρχικές προδιαγραφές και μελετώντας όλες τις διαθέσιμες μεθόδους, επιλέξαμε, την ανάπτυξη με βάση τα χαρακτηριστικά (Feature Driven Development), ως την καταλληλότερη μεθοδολογία ανάπτυξης και ανάλυσης του πληροφοριακού συστήματος. Για την υλοποίηση του πληροφοριακού συστήματος χρησιμοποιήθηκαν οι τεχνολογίες: HTML,CSS, JavaScript, jQuery, Τεχνολογία Ajax, Bootstrap, PHP και MySQL. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση των δικλείδων ασφαλείας, που πρέπει να διαθέτει ένα τέτοιο σύστημα, μας βοήθησε, να μειώσουμε στο ελάχιστο τις ευπάθειες του συστήματος και να ελαχιστοποιήσουμε τις επιθέσεις από κακόβουλους χρήστες. Στο τέλος, το πληροφοριακό σύστημα, αξιολογήθηκε από μερίδα εκπαιδευτικών ως προς: την λειτουργικότητα, την ευχρηστία, το περιεχόμενο και την αισθητική της. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το σύστημα είναι αποδεκτό από τους χρήστες. | el_GR |
dc.format.extent | xii, 134 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα -- Παιδαγωγικό και επιστημονικό προσωπικό | el_GR |
dc.subject | Information systems -- Educational and scientific staff | el_GR |
dc.title | Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιμορφωτικών δράσεων στελεχών-φορέων παιδαγωγικής & επιστημονικής υποστήριξης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The educational and scientific support by the executives – body in a great number of school units and teachers, makes necessary the presence of a central system, which will assist their efforts. The present thesis aims towards the development of a user friendly pilot information system, which contributes to the better management o the educational activities, coordinated and carried out by institutionalized bodies and the educational executives. The study of the existing equivalent or similar applications showed the lack in this area, but at the same time the existing apps led the way for the creation of the system. A review in bibliography concerning the way of organizing educational activities and the existing respective or similar information systems has led to the recording of the initial specifications of the system. Having recorded the above initial specifications and having studied all the available methods, we have chosen the Feature Driven Development, as the most suitable methodology for development and analysis the information system. For the implementation of the information system the following technologies were used: HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Ajax, Bootstrap, PHP και MySQL. The bibliographic review of the safetynet, which is essential for such a system, helps us reduce to the least the vulnerability of the system and minimize the attacks from malicious users. All in all, the information system was accessed by a group of educators, regarding its functionality, usability, the content and the aesthetics. The results have showed that the system if acceptable by the users | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |