Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΑνδρέου, Γεωργία
dc.contributor.otherAndreou, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-17T11:01:08Z
dc.date.available2020-09-17T11:01:08Z
dc.date.copyright2020-09-17
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2020/00192el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4624
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠολλές χώρες στηρίζουν τις οικονομίες τους πάνω στον τουρισμό όπως και η Κύπρος. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και οι χώρες προσπαθούν να προσφέρουν ένα πακέτο ολοκληρωμένο ώστε να κερδίσουν μεγάλο μερίδιο στην βιομηχανία του τουρισμού. Οι τουρίστες σήμερα είναι πολύ ενημερωμένοι για τον προορισμό τους κυρίως λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και αναμένουν να τους προσφερθούν όσα τους υποσχέθηκαν και κυρίως η ποιότητα στις υπηρεσίες που έχουν πληρώσει. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η ανάλυση και παρουσίαση της τουριστικής βιομηχανίας στην Κύπρο καθώς και η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία του νησιού. Αναλύει τον ορισμό του τουρισμού και αναφέρεται στην μέχρι σήμερα πορεία και εξέλιξή του. Επίσης, παρουσιάζει το ξενοδοχείο ως τουριστικό προϊόν και τον διοικητικό τρόπο λειτουργίας του. Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις σήμερα είναι η πανδημία του COVID-19 και η επαναλειτουργία της βιομηχανίας μετά και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αναφέρονται ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν και πως αντιμετωπίστηκαν καθώς και οι συνέπιες που προκάλεσαν παρόμοια περιστατικά. Αναλύεται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και η εφαρμογή στην τουριστική βιομηχανία. Επίσης γίνεται επίδειξη για την σημαντικότητα της εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τουρισμό καθώς και η αναγκαιότητα πιστοποίησης της ποιότητας με διάφορα βραβεία. Επιπρόσθετα παρουσιάζονται οι 5 διαστάσεις ποιότητας με βάση το SERVQUAL. Το μοντέλο SERVQUAL είναι μια μέθοδος μέτρησης της ποιότητας υπηρεσιών και πολύ χρήσιμου εργαλείου στην μέτρηση ποιότητας στον τομέα των ξενοδοχείων. Τέλος, στο εμπειρικό κομμάτι της διατριβής παρουσιάζεται μια έρευνα για την αντίληψη των επιχειρηματιών της επαρχίας Αμμοχώστου για την ποιότητα και κατά πόσο εφαρμόζουν συστήματα ποιότητας στα ξενοδοχεία. Η περιοχή προσελκύει χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο τόσο για τις παραλίες όσο και για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Είναι ένας προορισμός για όλους αφού διαθέτει πολυτελές ξενοδοχεία αλλά και χαμηλού οικονομικού κόστους διαμερίσματα. Η ποιότητα είναι στην κρίση του κάθε ενός είτε πελάτη είτε επιχειρηματία. Σε αυτή την έρευνα βλέπουμε τη αντίληψη μόνο του επιχειρηματία και συγκρίνεται με τις δικές του προσφερόμενες υπηρεσίες, αφού λόγο του COVID-19 έχει παραλύσει ολόκληρη τουριστική βιομηχανία και δεν μπορούμε να έχουμε την αντίληψη του πελάτη.el_GR
dc.format.extent67 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Τουριστική βιομηχανίαel_GR
dc.subjectTotal quality management - Tourism industryel_GR
dc.titleΗ διοίκηση ολικής ποιότητας και η εφαρμογή στην τουριστική βιομηχανία.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe national economies of various countries rely on tourism, such as Cyprus. Tourism is a very competitive industry and so countries are trying to provide a comprehensive package in order to gain a bigger sector in the tourist industry. Tourists are well informed of the choice of their destination mainly due to technology. Therefore they are expecting that their needs will be exceeded and especially the quality of services that they have already paid for. The purpose of the thesis is to analyze and demonstrate the tourism industry in Cyprus, as well as the quality of services provided in the hotels of the island. Additionally, it analyzes the definition of tourism and refers to the development and its evolution until today. One of the biggest challenges that the travel industry is facing is COVID-19 pandemic and the reopening of the industry during and after the duration of this pandemic. Also, similar situations are noted and how they were encountered in the past, as well as the consequences caused from similar situations. Total Quality Management is analyzed and how it is implemented in the tourism industry. Also, a demonstration is done on the importance of Total Quality Management on tourism as well as the need for quality to be certified with various awards. Additionally the 5 dimensions of quality are presented through the SERVQUAL model. The SERVQUAL model is a method of counting the quality of services, and a very useful tool in counting quality in the hotel industry. Finally on the empirical part of the thesis, a research is presented for the perception of the entrepreneurs of the Famagusta District on quality and to what extent if they implement quality management systems for the hotels. The Famagusta district attracts thousands of tourists every year, not only for the location but also for the offered services. It is a destination for all, due to the fact that it has not only luxury hotels but also low cost apartments. Thus, quality is based on the judgment of each individual or entrepreneur. In this research, we can only see the perception of the entrepreneur and it is compared with the services he/she provides. The reason for this is because of COVID-19, as it has paralyzed the whole tourist industry and we cannot have the perceptions of customers.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής