Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Πέτρος
dc.contributor.authorΚτωρή, Χρίστος
dc.contributor.otherKtori, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:28:43Z
dc.date.available2020-08-26T10:28:43Z
dc.date.copyright2020-08-25
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherMBA/2020/00667el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4598
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας GreenCity, περιγράφει λεπτομερώς τα στάδια για την δημιουργία μιας εταιρείας που θα εισάγει και θα εγκαθιστά συστήματα πράσινης στέγης στην Κύπρο. Πρόκειται για τεχνολογία που επιτρέπει την κάλυψη ενός δώματος με βλάστηση και που η χρήση της επιφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα. Σε μια αγορά με πολλά επαγγέλματα να θεωρούνται κορεσμένα και μια χώρα που το μπετόν αυξάνεται συνεχώς, πιστεύουμε ότι η δραστηριοποίηση μιας καινοτόμας επιχείρησης με όραμα να κάνει τις πόλεις πιο πράσινες, έχει σημαντικές προοπτικές επιτυχίας. Μέσα από την καταγραφή της υφιστάμενης βιβλιογραφίας, την ανάλυση της κυπριακής αγοράς στον ευρύτερο κατασκευαστικό τομέα αλλά και των συνθηκών που επικρατούν στην χώρα και την Ευρώπη γενικότερα, καθορίζουμε το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα δραστηριοποιηθεί η εταιρεία. Χρησιμοποιώντας σαν εργαλείο την έρευνα αγοράς, εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τα χαρακτηριστικά και την συμπεριφορά των υποψήφιων καταναλωτών και χαράσσουμε την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η GreenCity και διαμορφώνουμε τον οικονομικό της σχεδιασμό για τα πρώτα χρόνια λειτουργίας. Τα ενθαρρυντικά μηνύματα που παίρνουμε από τα συμπεράσματα της έρευνα αγοράς και η επιδιωκόμενη διαφοροποίηση στην στρατηγική από τον ανταγωνισμό, θεωρούμε ότι καθιστούν την GreenCity όχι απλά μια βιώσιμη επιχείρηση αλλά και κερδοφόραel_GR
dc.format.extentx, 59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας Greencityel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe business plan of the company GreenCity describes in detail the stages for the establishment of a company which will import and install green roof systems in Cyprus. This is a technology that allows the coverage of a roof with vegetation and its use has multiple benefits. In a market where several professions are considered oversaturated and in a country where concrete increases constantly, we believe the operation of an innovative enterprise with a vision to make cities greener, has high likelihood of success. By means of the reporting of the existing literature, the analysis of the Cyprus market in the overall construction sector but also of the prevailing conditions in the country and in Europe in general, we determine the company’s operation framework. Using market research, we extract useful conclusions regarding the characteristics and the behavior of potential customers and we develop the marketing strategy that GreenCity will follow and shape the financial planning for the first years of operation. We believe that the encouraging conclusions we reached from the market research and the sought differentiation from the competition in terms of strategy constitute GreenCity not only viable but a profitable business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής