dc.contributor.advisor | Παπαϊωάννου, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Κωστούρου, Μαρία | |
dc.contributor.other | Kostourou, Maria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-07-16T10:40:00Z | |
dc.date.available | 2020-07-16T10:40:00Z | |
dc.date.copyright | 2020-07-16 | |
dc.date.issued | 2020-04 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2020/00142 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4550 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η εργασία ερευνά και εξυπηρετεί δυο βασικούς και αλληλένδετους στόχους/ ερωτήματα:(1)πώς συνεισφέρει η προσέγγιση του συν-μουσείου (δηλ. του συμμετοχικού μουσείου, του μουσείου στο οποίο ο επισκέπτης συμμετέχει ενεργά) στην εκπαιδευτική λειτουργία του μουσείου, και (2) ποια είναι τα συμμετοχικά χαρακτηριστικά στις μουσειακές εκπαιδευτικές δράσεις, και πώς τα πετυχαίνουμε. Οι στόχοι αυτοί αποτέλεσαν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας και προσεγγίστηκαν με ερευνητικά εργαλεία της βιβλιογραφικής επισκόπησης (1ο ερώτημα) και συνδυασμού μελέτης περίπτωσης και πειραματικής προσέγγισης (2ο ερώτημα) μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικής δράσης με συμμετοχικά χαρακτηριστικά στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Η εν λόγω δράση αξιολογήθηκε με έντυπα αξιολόγησης, άτυπες συνεντεύξεις των συμμετεχόντων, και με ημιδομημένη συνέντευξη με την υπεύθυνη Επικοινωνίας κι Εκπαιδευτικών Δράσεων του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τα οφέλη, τους περιορισμούς και τις προκλήσεις, που προκύπτουν από την ενσωμάτωση συμμετοχικών μουσειοεκπαιδευτικών πρακτικών στην εκπαιδευτική λειτουργία του σύγχρονου μουσείου. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 55 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μουειακή εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Museum learning | el_GR |
dc.subject | Μουσειοπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Museum education | el_GR |
dc.subject | Μουσειοεκπαιδευτικά προγράμματα | el_GR |
dc.subject | Museum educational programs | el_GR |
dc.title | Συν-μουσείο: το συμμετοχικό μουσείο και η μουσειοεκπαιδευτική του συνεισφορά. Πρόταση συμμετοχικής εκπαίδευσης δράσης στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The paper explores and serves two main and interrelated goals / questions: (1) how the co-museum's approach (i.e. the participatory museum, the museum in which the visitor is actively involved) contributes to the museum's educational function, and (2)which are the participatory characteristics in museum educational activities and how we can achieve them. These objectives were the research questions of the current dissertation and were approached by using as research tools the bibliographic review (1st question) and a combination of case study and experimental approach (2nd question) through the creation of educational activity with participatory features in the Museum of Science and Technology (MST) of the University of Patras (UP). This educational activity was evaluated through evaluation forms, informal interviews of the participants, and through a semi-structured interview with the Head of Communication and Educational Activities of the Museum of Science and Technology (MST) of the University of Patras (UP). The results of the research highlighted the benefits, limitations and challenges that result from the integration of participatory museum-educational practices in the educational function of the modern museum. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |