Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συν-μουσείο: το συμμετοχικό μουσείο και η μουσειοεκπαιδευτική του συνεισφορά. Πρόταση συμμετοχικής εκπαίδευσης δράσης στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.).

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2020-00142.pdf (874.3Kb)
    Date
    2020-04
    Author
    Κωστούρου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η εργασία ερευνά και εξυπηρετεί δυο βασικούς και αλληλένδετους στόχους/ ερωτήματα:(1)πώς συνεισφέρει η προσέγγιση του συν-μουσείου (δηλ. του συμμετοχικού μουσείου, του μουσείου στο οποίο ο επισκέπτης συμμετέχει ενεργά) στην εκπαιδευτική λειτουργία του μουσείου, και (2) ποια είναι τα συμμετοχικά χαρακτηριστικά στις μουσειακές εκπαιδευτικές δράσεις, και πώς τα πετυχαίνουμε. Οι στόχοι αυτοί αποτέλεσαν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας και προσεγγίστηκαν με ερευνητικά εργαλεία της βιβλιογραφικής επισκόπησης (1ο ερώτημα) και συνδυασμού μελέτης περίπτωσης και πειραματικής προσέγγισης (2ο ερώτημα) μέσω της δημιουργίας εκπαιδευτικής δράσης με συμμετοχικά χαρακτηριστικά στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Η εν λόγω δράση αξιολογήθηκε με έντυπα αξιολόγησης, άτυπες συνεντεύξεις των συμμετεχόντων, και με ημιδομημένη συνέντευξη με την υπεύθυνη Επικοινωνίας κι Εκπαιδευτικών Δράσεων του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πάτρας (ΜΕΤ Π.Π.). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τα οφέλη, τους περιορισμούς και τις προκλήσεις, που προκύπτουν από την ενσωμάτωση συμμετοχικών μουσειοεκπαιδευτικών πρακτικών στην εκπαιδευτική λειτουργία του σύγχρονου μουσείου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4550
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013