dc.contributor.advisor | Παπαθανασίου - Τσούρτ, Δωροθέα | |
dc.contributor.author | Τσελίκας, Ανδρέας | |
dc.contributor.other | Tselikas, Andreas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T09:50:46Z | |
dc.date.available | 2020-02-19T09:50:46Z | |
dc.date.copyright | 2020-02-19 | |
dc.date.issued | 2019-12 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2019/00127 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4433 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθεί η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ
της ΣΟΔΑ, να εντοπιστούν τα προβλήματα από το εσωτερικό και το εξωτερικό της
περιβάλλον, ώστε από τα αποτελέσματα να ανακύψουν οι προτάσεις βελτίωσης και η
μελλοντική προοπτική του μάρκετινγκ της ορχήστρας.
Μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης της παρούσας κατάστασης του μάρκετινγκ της ΣΟΔΑ,
ερευνήθηκαν στοιχεία και διαδικασίες, από τα οποία προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα
και εργαλεία που δύναται να συμβάλουν αποτελεσματικά στη αντιμετώπιση των
μελλοντικών προκλήσεων του μάρκετινγκ της ορχήστρας, στην αποφυγή
επαναλαμβανόμενων λαθών του παρελθόντος, στον σχεδιασμό σχεδίων αντιμετώπισης
μελλοντικών προκλήσεων υψηλού ρίσκου, καθώς και στον επαναπροσδιορισμό της θέσης
της ΣΟΔΑ στην κοινωνία της Αθήνας.
Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στο συμπεράσμα ότι η προσέλευση κοινού της ΣΟΔΑ
κρίνεται ως μη ικανοποιητική, αφού επιτυγχάνει ένα ετήσιο μέσο όρο της τάξεως του 56,5%
της χωρητικότητας του Θεάτρου Ολύμπια, και ότι ο υπάρχον καλλιτεχνικός
προγραμματισμός της ΣΟΔΑ, όχι μόνο δεν προσέδωσε κάποια πρόσθετα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά στη συμβολική ταυτότητα (brand name) της ορχήστρας, αλλά αντίθετα το
αποδυνάμωσε.
Παράλληλα, η απουσία στρατηγικών τμηματοποίησης κοινού σε συνδυασμό με έναν μη
ελκυστικό καλλιτεχνικό προγραμματισμό προκάλεσε την ανικανότητα προσέλκυσης
διαφορετικών ομάδων στόχων με αποτέλεσμα την αδυναμία ενίσχυσης του brand name της
ΣΟΔΑ. | el_GR |
dc.format.extent | 147 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Strategic Marketing | el_GR |
dc.title | Το μάρκετινγκ της συμφωνικής ορχήστρας Δήμου Αθηναίων (ΣΟΔΑ): Σημερινή κατάσταση και μελλοντική προοπτική | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this research is to determine the City of Athens Symphony Orchestra’s (CASO)
marketing present position, to locate the problems of the internal and external environment
of the orchestra and their impact, and finally through the results to explore possible future
sollutions.
Through the analysis process of the CASO’s marketing present position, data and processes
have been researched, from which outstanding conclusions and tools have come up, so that
these may contribute in a productive way of facing the CASO’s future challenges, avoid
recurrent problems, design a high risk strategy plan, and redefine CASO’s role in the Athenian
society.
The results of the research lead to the conclusion that CASO’s audience attendance is being
criticized as unsatisfactory, and that the recent artistic programming of the CASO, not only
did it not added any valuable features on the orchestra’s brand name, on the contrary
weakened it.
Meanwhile, the absence of audience sectoring strategies, in accordance with an unattractive
artistic programing provoked the inability of attendance among differentiated target groups
resulting the weakening of the brand name enforcement. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |