dc.contributor.advisor | Αναστασιάδου, Σοφία | |
dc.contributor.author | Καλλένου, Αικατερίνη | |
dc.contributor.other | Kallenou, Aikaterini | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T09:48:33Z | |
dc.date.available | 2020-02-19T09:48:33Z | |
dc.date.copyright | 2020-02-19 | |
dc.date.issued | 2019-12 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2019/00166 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4428 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια εμπειρική μελέτη στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία επιχειρεί να εξετάσει την εφαρμογή ή μη της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στα δημόσια δημοτικά σχολεία. Παράλληλα, αναλύεται η επιρροή που ασκεί ο εκάστοτε διευθυντής της σχολικής μονάδας στις εκπαιδευτικές διαδικασίες και η συμβολή του στην υιοθέτηση μιας γενικότερης κουλτούρας ποιότητας που θα χαρακτηρίζει τον κάθε εκπαιδευτικό οργανισμό.
Για τον σκοπό της έρευνας διαμορφώθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αναρτήθηκε στο διαδίκτυο και συμπληρώθηκε από 200 εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Αττικής. Οι εκπαιδευτικοί που κλήθηκαν να απαντήσουν ήταν διδακτικό προσωπικό, υποδιευθυντές, αλλά και διευθυντές.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι εκπαιδευτικοί, έχουν, πλέον, εισάγει την έννοια της ποιότητας στη διαδικασία του εκπαιδευτικού τους έργου και θεωρούν ότι αυτή επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τη συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων. Συγχρόνως, αναδεικνύεται η βαρύτητα των πρακτικών της ηγεσίας, αφού επισημαίνεται ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζει ο διευθυντής στη διαμόρφωση των συνθηκών που θα οδηγήσουν στην εφαρμογή της ποιότητας. | el_GR |
dc.format.extent | x, 67 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el_GR |
dc.subject | Total quality management | el_GR |
dc.title | Εφαρμογή αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας στα Ελληνικά δημόσια σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This research constitutes an empirical study, relating to the Primary Education. Target of the study is to examine the potential implementation of Total Quality Management, in public primary schools. Simultaneously, the study analyzes the influence exercised by the school Director on the educational procedures and his/her contribution to the adoption of quality culture that overseas each education center.
For this purpose, a specific electronic questionnaire was developed and published on the internet. The questionnaire was completed by 200 participants specifically employed in the public sector of Attica area. The qualitative characteristics of the participants, were as follows: teachers, assistant directors and directors in Primary Schools.
The results of the research show that Quality forms and integral part of the educational process and is highly affected when the teachers are part of the decision making process. On the same time, the results highlight the importance of Primary Schools’ Directors, on developing the proper conditions for adopting Quality in the educational process. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |