Show simple item record

dc.contributor.advisorΒιδάλης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΠαπαχατζοπούλου, Βικτώρια
dc.contributor.otherPapachatzopoulou, Victoria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-02-19T06:53:55Z
dc.date.available2020-02-19T06:53:55Z
dc.date.copyright2020-02-18
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00164el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4418
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί στο σύγχρονο περιβάλλον αντιμετωπίζουν προκλήσεις οι οποίες επηρεάζουν όλες τις πλευρές των δραστηριοτήτων τους. Οι κύριες από αυτές είναι η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η γρήγορη εξέλιξη της τεχνολογίας λόγω της ψηφιακής προόδου, καθώς και η αυξημένη δύναμη του πελάτη μέσω των νέων τρόπων προσέγγισης(ηλεκτρονικό εμπόριο) και των αυξημένων προσδοκιών των σημερινών καταναλωτών. Μέσω του επιστημονικού μάνατζμεντ, οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προσπαθούν να λάβουν τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις/επιλογές για χαμηλότερο δυνατό κόστος(efficiency) και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα(effectiveness) δημιουργώντας τη μεγαλύτερη δυνατή αξία για την επιχείρηση/οργανισμό. Οι επιχειρήσεις για να ανταπεξέλθουν στις αντίρροπες σύγχρονες απαιτήσεις, στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον και για να επιβιώσουν πρέπει να καταφύγουν στο επιστημονικό μάνατζμεντ. Μέσω του επιστημονικού μάνατζμεντ και της δια λειτουργικής συνδιοίκησης οι επιχειρήσεις οργανώνουν τις λειτουργίες τους αποδοτικότερα και με χαμηλότερο κόστος. Στην παρούσα εργασία αναλύεται ένα μεσοπρόθεσμο πρόβλημα προγραμματισμού λειτουργιών σε συνδυασμό με τη λειτουργία του μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται και επιλύεται με μαθηματικές μεθόδους το Πρόβλημα του Προγραμματισμού Πωλήσεων και Παραγωγής(Sales and Operations Problem, SOP) ή Πρόβλημα του Συγκεντρωτικού Προγραμματισμού(Aggregate Planning Problem APP). Στη συνέχεια αναλύονται οι επιδράσεις της λειτουργίας του μάρκετινγκ επί του συγκεντρωτικού προγραμματισμού και αναδεικνύεται η δυνατότητα και η υπεροχή του διαλειτουργικού μάνατζμεντ έναντι του διατμηματικού. Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι οι αποφάσεις που βασίζονται στη συνεργασία των διευθυνόντων όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης(διαλειτουργικό μάνατζμεντ) υπερτερούν έναντι των αποφάσεων που λαμβάνει κάθε τμήμα ανεξάρτητα των αποφάσεων των υπολοίπων τμημάτων. Τέλος παρουσιάζεται μια Μελέτη Περίπτωσης του μεσοπρόθεσμου προγραμματισμού πωλήσεων παραγωγής σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό παροχής υπηρεσιών. Βάσει μαθηματικού μοντέλου εξετάζονται διαφορετικά σενάρια της δυναμικότητας παροχής υπηρεσιών με στόχο την ελαχιστοποίηση του συνολικού κόστους. Ολοκληρώνοντας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που προκύπτουν από τη συνολική και συνεκτική αποτίμηση της μελέτης περίπτωσης τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης στο πλαίσιο του περιβάλλοντος του οργανισμού στο οποίο ανήκει.el_GR
dc.format.extentxiii, 122 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBusiness marketingel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.titleΠροβλέψεις και προγραμματισμός λειτουργών επιχειρήσεων και οργανισμών (Forecasts and operations planning in business and organizations)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBusinesses and organizations in the modern environment face challenges that affect all aspects of their business. The main ones are the globalization of markets, the rapid evolution of technology due to digital advancement, as well as the increased customer power through new approaches(e-commerce) and the increased expectations of today's consumers. Through scientific management, businesses and organizations strive to make the best possible decisions/choices for lower efficiency and greater effectiveness by creating the highest possible value for the business/organization. Businesses have to turn to scientific management to cope with the counterbalancing contemporary demands of the changing environment and survive. Through scientific management and cross-functional co-operation, companies organize their operations more efficiently ,at a lower cost. In the present work ,a medium-term function planning problem is analyzed in conjunction with the marketing one. In particular, the Sales and Operations Problem(SOP) or the Aggregate Planning Problem(APP) are presented and solved by mathematical methods. The effects of the marketing function on centralized planning are then analyzed and the ability and superiority of interoperable management over the cross-departmental is highlighted. The conclusion is that decisions based on the co-operation of directors of all segments of an enterprise(interoperable management) outweigh the decisions made by each segment independently of the decisions of the other segments. Finally, a Case Study of Medium-Term Production Sales Planning is presented to a non-profit service provider. A mathematical model examines different scenarios of service capacity to minimize overall costs. Concluding, we present the conclusions and suggestions derived from the comprehensive and coherent evaluation of the case study that can be used to improve the existing situation within the context of the organization in which it belongs.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record