Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Digital music -- Consumers"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της ψηφιακής (online) μουσικής πειρατείας: Η περίπτωση της Ελλάδας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών που προβαίνουν σε απόκτηση μουσικής από το διαδίκτυο, είτε νόμιμα έναντι πληρωμής, μέσω δικτυακών καταστημάτων μουσικής, είτε παράνομα και ...