dc.contributor.advisor | Χαραλάμπους, Μαριάννα | |
dc.contributor.author | Κύρδη, Αθανασία | |
dc.contributor.other | Kyrdi, Athanasia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-01-07T08:53:05Z | |
dc.date.available | 2020-01-07T08:53:05Z | |
dc.date.copyright | 2020-01-07 | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.other | ΔΜΥ/2019/00468 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4349 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας γίνεται μία σύντομη αναφορά για το αντικείμενο της εργασίας και τους χώρους διεξαγωγής της καθώς και τα εργαλεία που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Ακολουθεί μία σύντομή περιγραφή της έννοιας της ποιότητας, της ποιότητας στη υγεία καθώς και πιο συγκεκριμένοι τρόποι διασφάλισης αυτής. Στη συνέχεια υπάρχει εκτενή αναφορά στην μεθοδολογία των Six Sigma σε ιστορικό πλαίσιο και σε μαθηματικό πλαίσιο όσο και αναφορά στη χρησιμότητα αυτής σαν μέθοδο διασφάλισης ποιότητας τόσο στη βιομηχανία, όσο όμως και στις υπηρεσίες και συγκεκριμένα στις υπηρεσίες φροντίδας υγείας.
Έπειτα, παρουσιάζεται η εφαρμογή της μεθόδου σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης καθώς και στο Κέντρο Υγείας Λευκάρων.
Στο τελευταίο μέρος της εργασίας ακολουθεί συζήτηση για τα συμπεράσματα της εφαρμογής καθώς και για τα περιθώρια εφαρμογής σε μελλοντικής εφαρμογές. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 91 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Six Sigma | el_GR |
dc.subject | Υπηρεσίες υγείας | el_GR |
dc.subject | Health services | el_GR |
dc.subject | Υπηρεσίες υγείας -- Six Sigma | el_GR |
dc.subject | Health services -- Six Sigma | el_GR |
dc.title | Εφαρμογές Six Sigma στον τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The first section of the thesis provides an overview of the subject that will be analyzed, the framework, the methodology and the tools that were used.
The second section provides a brief framework for the definition of Quality, Quality in the Services sector and Quality in the healthcare sector while describing Quality Assurance methods that are used accordingly.
Following the introductory sections, there is a detailed overview of the theoretical and mathematical analysis of the Six Sigma methodology while referring to the benefits from the application as a Quality Assurance method within the premises of the industrial and services sector, focusing ultimately in healthcare services.
In the main section of the thesis the practical implementation of the Six Sigma methodology is demonstrated in four different applications in the AXEPA Hospital of Thessaloniki, Greece and Healthcare Center of Lefkara, Cyprus.
The last section focuses on discussion and conclusions drawn from the application of Six Sigma methodology in the specific cases while proposing possible future research extensions. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |