Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2019-00136.pdf (6.003Mb)
    Date
    2019-05
    Author
    Φιλίππου, Ευαγγελία-Παρασκευή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη δυνατότητα του Εκπαιδευτικού Δράματος να αποτελέσει εργαλείο διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Τα νέα δεδομένα στη γλωσσική εκπαίδευση (Επικοινωνιακή προσέγγιση, προσέγγιση του Γραμματισμού, θεωρίες για τη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας κ.α.) προτείνουν μαθητοκεντρική διδασκαλία, στόχευση στη βελτίωση της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών και πλήρη έκθεση στη δεύτερη/ξένη γλώσσα μέσα από τη δημιουργία ρεαλιστικών και αυθεντικών πλαισίων επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, επιτάσσουν τη διαμόρφωση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος σεβασμού και αλληλοβοήθειας στοχεύοντας στην ανεμπόδιστη από συναισθηματικούς ανασταλτικούς παράγοντες κατάκτηση της δεύτερης/ξένης γλώσσας. Το κοινωνικό αυτό περιβάλλον της τάξης επιφέρει διαφορετικούς ρόλους για το δάσκαλο και τον μαθητή στοχεύοντας στη χειραφέτηση και αυτενέργεια του δεύτερου. Το Εκπαιδευτικό Δράμα μέσα από τον φαντασιακό κόσμο που δημιουργεί δύναται να συνεισφέρει σε όλες τις παραπάνω επιταγές για τη διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας, όπως αποδεικνύει η σχετική βιβλιογραφία και όπως ανέδειξαν τα θετικά αποτελέσματα από την έρευνα δράσης που πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια σε Τάξη Υποδοχής με σκοπό την αποτελεσματική διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σύμφωνα με τις σύγχρονες επιταγές της γλωσσικής διδασκαλίας και μέσα από τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4328
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013