dc.contributor.advisor | Πίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ | |
dc.contributor.author | Φιλίππου, Ευαγγελία-Παρασκευή | |
dc.contributor.other | Philippou, Evaggelia-Paraskevi | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T08:55:38Z | |
dc.date.available | 2019-11-26T08:55:38Z | |
dc.date.copyright | 2019-11-26 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2019/00136 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4328 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τη δυνατότητα του Εκπαιδευτικού Δράματος να αποτελέσει εργαλείο διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Τα νέα δεδομένα στη γλωσσική εκπαίδευση (Επικοινωνιακή προσέγγιση, προσέγγιση του Γραμματισμού, θεωρίες για τη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας κ.α.) προτείνουν μαθητοκεντρική διδασκαλία, στόχευση στη βελτίωση της επικοινωνιακής ικανότητας των μαθητών και πλήρη έκθεση στη δεύτερη/ξένη γλώσσα μέσα από τη δημιουργία ρεαλιστικών και αυθεντικών πλαισίων επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, επιτάσσουν τη διαμόρφωση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος σεβασμού και αλληλοβοήθειας στοχεύοντας στην ανεμπόδιστη από συναισθηματικούς ανασταλτικούς παράγοντες κατάκτηση της δεύτερης/ξένης γλώσσας. Το κοινωνικό αυτό περιβάλλον της τάξης επιφέρει διαφορετικούς ρόλους για το δάσκαλο και τον μαθητή στοχεύοντας στη χειραφέτηση και αυτενέργεια του δεύτερου. Το Εκπαιδευτικό Δράμα μέσα από τον φαντασιακό κόσμο που δημιουργεί δύναται να συνεισφέρει σε όλες τις παραπάνω επιταγές για τη διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας, όπως αποδεικνύει η σχετική βιβλιογραφία και όπως ανέδειξαν τα θετικά αποτελέσματα από την έρευνα δράσης που πραγματοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια σε Τάξη Υποδοχής με σκοπό την αποτελεσματική διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σύμφωνα με τις σύγχρονες επιταγές της γλωσσικής διδασκαλίας και μέσα από τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος. | el_GR |
dc.format.extent | 89 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτικό δράμα -- Γλωσσική εκπαίδευση | |
dc.subject | Education drama -- Language education | |
dc.title | Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This postgraduate dissertation deals with the ability of Educational Drama to become a tool for teaching Greek as a second/foreign language. The new data in language education (Communication approach, Literacy approach, second/foreign language theories, etc.) suggest student-centered education, the aim being at improving students' communication skills, and full exposure to second/foreign language through creating realistic and authentic communication frameworks. They also impose the formation of a social environment of respect and mutual help, aiming at the acquisition of the second/foreign language unimpeded by affective factors. This classroom environment brings up different roles for the teacher and the student, aiming at the emancipation and self-action of the latter. Educational Drama creates an imaginary world and through that it can contribute to all the above-mentioned requirements for teaching second/foreign language, as evidenced by literature findings and as demonstrated by the positive results of the action research conducted by the teacher-researcher in an Immersion Class aiming to effective teaching of Greek as a second language according to the modern requirements of language teaching and through the use of Educational Drama. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |