Show simple item record

dc.contributor.advisorΠίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ
dc.contributor.authorΜουντζούρη, Ανθούλα
dc.contributor.otherMountzouri, Anthoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-11-05T08:09:17Z
dc.date.available2019-11-05T08:09:17Z
dc.date.copyright2019-11-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2019/00131el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4304
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ σχεδιασμός και η εφαρμογή θεατρικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού και συγκεκριμένα της «Οδύσσειας» του Ομήρου μπορεί να μετατρέψει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια εμπειρία βιωματικής αλληλεπίδρασης και συνεργασίας για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές (Ημέλλου, 2016: 6). Πιο συγκεκριμένα, οι θεατρικές τεχνικές αποτελούν μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας, καθώς αξιοποιούν τη δημιουργικότητα των μαθητών, ενεργοποιούν τις ενσυναισθητικές και εκφραστικές τους δεξιότητες και καλλιεργούν τις διαπροσωπικές και ενδοπροσωπικές τους κλίσεις (Φανουράκη, 2010). Στο πλαίσιο της παρούσας παιδαγωγικής παρέμβασης μελετάται η συμβολή και αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών και δραστηριοτήτων στη διαμόρφωση θετικού παιδαγωγικού κλίματος, στην ανακάλυψη της γνώσης και στον υποστηρικτικό τους ρόλο για μια δημιουργική συνάντηση του κόσμου των μαθητών με τον κόσμο της Αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας.el_GR
dc.format.extentviii, 101 σ. ;30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατρική αγωγήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΘέατρο -- Κοινωνική ανάπτυξηel_GR
dc.subjectTheater - Social developmentel_GR
dc.titleΤο θέατρο ως μέσο διδασκαλίας και αγωγής: Η αξιοποίηση κωδίκων και τεχνικών του δράματος και του θεάτρου στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας της Γ΄ δημοτικού. Η μελέτη της περίπτωσης της διδασκαλίας της Οδύσσειας του Ομήρου στο πλαίσιο του μαθήματος της θεατρικής αγωγής.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe planning and application of theatrical activities during the teaching of History of Third Grade, specifically Homer's Odyssey can convert the teaching procedure to an experience of experiential interaction and cooperation for the educators as well as for the students. (Imellou, 2016: 6). More specifically, theatre techniques constitute an alternative way of teaching as they make use of student's creativity, trigger their skills of empathy and expression and cultivate their interpersonal and intrapersonal inclination. (Fanouraki, 2010). Under the present pedagogical approach, the participation and application of theatre techniques to the conformation of a positive educational atmosphere, the detection of knowledge and the supportive role of a creative encounter between the students' and Ancient Greek Mythology’s worlds are studied.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record