dc.contributor.advisor | Πίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ | |
dc.contributor.author | Μουντζούρη, Ανθούλα | |
dc.contributor.other | Mountzouri, Anthoula | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-11-05T08:09:17Z | |
dc.date.available | 2019-11-05T08:09:17Z | |
dc.date.copyright | 2019-11-05 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2019/00131 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4304 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή θεατρικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού και συγκεκριμένα της «Οδύσσειας» του Ομήρου μπορεί να μετατρέψει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια εμπειρία βιωματικής αλληλεπίδρασης και συνεργασίας για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές (Ημέλλου, 2016: 6). Πιο συγκεκριμένα, οι θεατρικές τεχνικές αποτελούν μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας, καθώς αξιοποιούν τη δημιουργικότητα των μαθητών, ενεργοποιούν τις ενσυναισθητικές και εκφραστικές τους δεξιότητες και καλλιεργούν τις διαπροσωπικές και ενδοπροσωπικές τους κλίσεις (Φανουράκη, 2010). Στο πλαίσιο της παρούσας παιδαγωγικής παρέμβασης μελετάται η συμβολή και αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών και δραστηριοτήτων στη διαμόρφωση θετικού παιδαγωγικού κλίματος, στην ανακάλυψη της γνώσης και στον υποστηρικτικό τους ρόλο για μια δημιουργική συνάντηση του κόσμου των μαθητών με τον κόσμο της Αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 101 σ. ;30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Θέατρο -- Κοινωνική ανάπτυξη | el_GR |
dc.subject | Theater - Social development | el_GR |
dc.title | Το θέατρο ως μέσο διδασκαλίας και αγωγής: Η αξιοποίηση κωδίκων και τεχνικών του δράματος και του θεάτρου στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας της Γ΄ δημοτικού. Η μελέτη της περίπτωσης της διδασκαλίας της Οδύσσειας του Ομήρου στο πλαίσιο του μαθήματος της θεατρικής αγωγής. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The planning and application of theatrical activities during the teaching of History of Third Grade, specifically Homer's Odyssey can convert the teaching procedure to an experience of experiential interaction and cooperation for the educators as well as for the students. (Imellou, 2016: 6). More specifically, theatre techniques constitute an alternative way of teaching as they make use of student's creativity, trigger their skills of empathy and expression and cultivate their interpersonal and intrapersonal inclination. (Fanouraki, 2010). Under the present pedagogical approach, the participation and application of theatre techniques to the conformation of a positive educational atmosphere, the detection of knowledge and the supportive role of a creative encounter between the students' and Ancient Greek Mythology’s worlds are studied. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |