Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιαμαντάκη, Κατερίνα
dc.contributor.authorΣαρρή, Ερατώ-Ιωάννα
dc.contributor.otherSarri, Erato-Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-30T09:58:22Z
dc.date.available2019-07-30T09:58:22Z
dc.date.copyright2019-07-30
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherΕΔΜ/2019/00038el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4226
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον παρατηρούνται κοσμογονικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα: γεωπολιτικό, πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνολογικό, επικοινωνιακό. Ο πολιτικό-οικονομικός ιδεότυπος του «νεοφιλελευθερισμού» έχει κατακτήσει, κυριολεκτικά, τον πλανήτη. Σ’ αυτό το περιβάλλον, τα Πανεπιστήμια βρίσκονται διεθνώς σε φάση μετάλλαξης. Η γνώση εμπορευματοποιείται και η τριτοβάθμια εκπαίδευση όλο και περισσότερο υπάγεται στις προσταγές της αγοράς. Στο νέο οικονομικό μοντέλο και στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, τα ανοικτά και εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία στον χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης. Η παρούσα διατριβή επιχειρεί την ανάλυση του υφιστάμενου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, εντός του οποίου λειτουργούν και αναπτύσσονται εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια σε πέντε (5) ηπείρους, επικεντρώνοντας την εμπειρική έρευνα στις ακολουθούμενες στρατηγικές επικοινωνιακού σχεδιασμού τους. Η έρευνα διεξήχθη σε δύο επίπεδα: στο μεν πρώτο, έγινε ανάλυση περιεχομένου της διαδικτυακής παρουσίας εξήντα τριών (63) ανοικτών και εξ αποστάσεως Πανεπιστημίων, στο δεύτερο πραγματοποιήθηκε μελέτη πολλαπλών περιπτώσεων για εις βάθος ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής, των κοινών-στόχος, των Μέσων και τακτικών προσέγγισης και επικοινωνίας των Πανεπιστημίων με τα διάφορα κοινά τους και των επικοινωνιακών τους μηνυμάτων, σε συνάρτηση με τις ευρύτερες κοινωνικές, οικονομικές και διαθρωτικές μεταβολές. Το ανά χείρας πόνημα επιχειρεί να συμβάλει στο πεδίο της εφαρμοσμένης επικοινωνιακής στρατηγικής για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ευρύτερα, αλλά εστιάζει στα ανοικτά και εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια, τα οποία έχουν ρόλο, θέση και προοπτική στο ακαδημαϊκό και επιστημονικό γίγνεσθαι. Καταλήγει σε ένα συνεκτικό σύνολο βέλτιστων πρακτικών για την επικοινωνιακή στρατηγική των εξ αποστάσεως Πανεπιστημίων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, το οποίο στόχος είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο πρακτικής εφαρμογής για τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής από ένα σύγχρονο, εξ αποστάσεως και ανοικτό πανεπιστήμιο.el_GR
dc.format.extent176 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.subjectΣτρατηγική επικοινωνίαςel_GR
dc.subjectCommunication strategyel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial networksel_GR
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectSocial media -- Educationel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Πανεπιστήμια
dc.subjectDistance education -- Universities
dc.subjectSocial media
dc.titleΑνοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractnoneel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record