Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΠερδίου, Ελευθερία
dc.contributor.otherPerdiou, Eleftheria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-30T09:22:36Z
dc.date.available2019-07-30T09:22:36Z
dc.date.copyright2019-07-30
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00149el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4224
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει και να αναδείξει τις στρατηγικές εκείνες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση CRP Security Systems Ltd η οποία βρίσκεται στον κλάδο πώλησης συστημάτων ασφαλείας, να επιβιώσει στην αγορά επιτυγχάνοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ποιές είναι λοιπόν οι καινοτόμες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει ώστε να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό; Προκειμένου να διερευνηθούν οι προτιμήσεις, οι απόψεις και τα πιστεύω των καταναλωτών διενεργήθηκε έρευνα αγοράς μέσω ερωτηματολογίου. Παράλληλα εξετάστηκαν οι κύριες τάσεις του μακροπεριβάλλοντος και του μικροπεριβάλλοντος της επιχείρησης όπου επίσης το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης με την ανάλυση του SWOT και την στρατηγική ανάλυση των 4P. Επιπρόσθετα ερευνήθηκαν και αλιεύθηκαν χρήσιμα δεδομένα από την επιχειρηματική δραστηριότητα μιας τεράστιας Αμερικάνικης εταιρείας στο χώρο της εμπορίας και εγκατάστασης συστημάτων ασφαλείας. Υπό το πρίσμα των πιο πάνω εντοπίστηκαν και αναδείχθηκαν οι κύριες στρατηγικές που η ετιαρεία CRP Security Systems θα πρέπει να ακολουθήσει προκειμένου να μπει σε τροχιά ανάπτυξης μέσω απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η διαφοροποίηση των υπηρεσιών της θεωρείται πρωτεύοντας σημασίας, παρέχοντας μοναδικές και καινοτόμες εμπειρίες υπηρεσιών οι οποίες θα ξεπερνούν κάθε προσδοκία του καταναλωτή.el_GR
dc.format.extentvii, 92 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
dc.subjectBusiness - Competitive Advantage
dc.titleΟι επιχειρήσεις στον κλάδο πώλησης συστημάτων ασφάλειας βιώνουν ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η επιτακτική ανάγκη διαφοροποίησης είναι θέμα επιβίωσης. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας CRP Security Systems Ltd.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this postgraduate dissertation is to examine and highlight the strategies that will help CRP Security Systems Ltd, which is in the field of sales security systems, to survive in the market by achieving a competitive advantage. So what are the other innovative practices that the specific business needs to follow in order to gain the competitive advantage? In order to investigate the consumers’ preferences, opinions and beliefs a purchase survey was conducted through a questionnaire. At the same time, the main trends of the macroenvironment and microenvironment of the company as well as the internal environment of the company were analyzed with SWOT analysis and 4P strategic analysis. Additionally, useful data have been examined and obtained from the business activity of a huge American company, which deals with the field of marketing and installation of security systems. In the light of the above, the main strategies that CRP Security Systems needs to follow have been identified and highlighted. These strategies will enable CRP to enter into a growth path by acquiring a competitive advantage. The diversification of its services is considered to be of the utmost importance, providing unique and innovative service experiences that will exceed any expectation of the consumer.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record