dc.contributor.advisor | Μιχιώτης, Αθανάσιος | |
dc.contributor.author | Καράκουλας, Αλέξιος | |
dc.contributor.other | Karakoulas, Alexios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-07-22T07:22:00Z | |
dc.date.available | 2019-07-22T07:22:00Z | |
dc.date.copyright | 2019-07-22 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΜΒΑ/2019/707 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4190 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο. | el_GR |
dc.description.abstract | Είναι γεγονός πως ο τομέας της τεχνολογίας έχει γνωρίσει αξιοπρόσεκτη εξέλιξη στο βάθος των ετών, ενώ οι ρυθμοί της εν λόγω εξέλιξης ήταν ταχύτατοι κατά την διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας. Ειδικότερα, αξιοπρόσεκτη εξέλιξη γνώρισε ο κλάδος της πληροφορικής, γεγονός το οποίο διαφαίνεται και από την ολοένα και εντονότερη χρήση του διαδικτύου τόσο από τα άτομα όσο και από τα επιχειρήσεις, σε ολοένα και περισσότερους τομείς της καθημερινότητας. Η εν λόγω εξελικτική πορεία της τεχνολογίας, δεν άφησε ανεπηρέαστο και τον τομέα της εκπαίδευσης, σε όλα τα επίπεδα από τα οποία αυτή απαρτίζεται. Στο σημείο αυτό αναφερόμαστε τόσο στην περίπτωση της χώρας μας όσο και στην περίπτωση των λοιπών ευρωπαϊκών και μη χωρών. Η επιρροή είναι αδιαμφισβήτητη, ωστόσο δεν παύει να υφίστανται διαφοροποιήσεις στην ένταση και τον βαθμό ενσωμάτωσης και αξιοποίησης των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και εργαλείων μεταξύ των επιμέρους κρατών. Εδώ διαφοροποιείται και η περίπτωση της χώρας μας εν συγκρίσει με τις περιπτώσεις άλλων οικονομικά περισσότερο αναπτυγμένων κρατών-μελών της ευρωπαϊκής ένωσης. Κομβικό σημείο διερεύνησής μας στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στον τομέα της εκπαίδευσης, μέσω της ανάπτυξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της ολοένα και εντονότερης αξιοποίησης και ενσωμάτωσης των εξελισσόμενων πτυχών της τεχνολογίας και της πληροφορικής για λόγους επιτυχέστερης και ορθολογικότερης εφαρμογής της.
Αναλυτικότερα, επί της παρούσης διπλωματικής εργασίας πρόκειται να εμβαθύνουμε στην περίπτωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης των αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού. Μέσω της εν λόγω εμβάθυνσης αποσκοπείτε ο εντοπισμός των σημείων τα οποία θεωρείται ότι πρόκειται να βελτιωθούν κατόπιν της ενσωμάτωσης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο ήδη υπάρχον σύστημα επιμόρφωσης και εκπαίδευσης το οποίο παρέχεται στους αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού μέσω των Κέντρων Επιμόρφωσης Στελεχών του Εμπορικού Ναυτικού (ΚΕΣΕΝ). Το εν λόγω ζήτημα πρόκειται να προσεγγιστεί αφενός βιβλιογραφικά και αφετέρου μέσω της διεξαγωγής πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας μέσω χρήσης ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου το οποίο πρόκειται να χορηγηθεί προς συμπλήρωση σε αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού και η ανάλυση των απαντήσεων των οποίων πρόκειται να μας οδηγήσουν σε ασφαλή και ολοκληρωμένα συμπεράσματα. | el_GR |
dc.format.extent | xi, 93 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Εμπορικό Ναυτικό | |
dc.subject | Distance learning -- Maritime | |
dc.title | Η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την επιμόρφωση των αξιωματικών του Εμπορικού Ναυτικού. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | It is a fact that the technology sector has experienced remarkable development over the years, and the pace of this development has been rapid over the last decade. In particular, the IT sector has become a remarkable development point, as evidenced by the increasingly intense use of the internet by both individuals and businesses in more and more areas of everyday life. This evolutionary course of technology has not left the education sector unaffected at all levels of which it is composed. Here we are referring both to our country and to other European and non-European countries. Influence is indisputable, but there is intense variation in the intensity and degree of integration and exploitation of state-of-the-art technological tools and tools between individual states. Here lies the differentiation of the case of our country in comparison with the cases of other economically more developed member states of the European Union. Our focal point in this diploma thesis is the integration of technology in the field of education through the development of distance learning and the increasingly intensive exploitation and integration of the evolving aspects of technology and informatics in order to achieve a more successful and rational application of distance learning.
More specifically, this diplomatic work is going to deepen in the case of distance training of Navy officers. The aim of this deepening is to identify the points that are considered to be improved following the integration of distance learning into the existing training and education system provided to Navy officers through the Navy Training Centers (KESSEN) . This issue is to be approached on the one hand bibliographically and on the other hand by conducting primary quantitative research through the use of a specially formulated questionnaire to be filled in to the Navy officers and the analysis of the answers that will lead us to safe and complete conclusions . | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |