Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΜιχαλάρης, Θεόδωρος
dc.contributor.otherMichalaris, Theodoros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-12T07:04:16Z
dc.date.available2019-07-12T07:04:16Z
dc.date.copyright2019-07-11
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00146el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4175
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ οικονομική κρίση που διέρχεται η Ελλάδα, έχει διαταράξει το οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας. Στον κλάδο του λιανεμπορίου, και ειδικότερα των σουπερμάρκετ, οι αλλαγές ήταν ραγδαίες με συνεχείς μεταβολές λόγω πτωχεύσεων και εξαγορών. Το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον θέτει ως προτεραιότητα την στρατηγική θωράκιση των αλυσίδων του κλάδου. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι ηγεσίες των εταιριών θα πρέπει να εστιάσουν στην ανάπτυξη ικανοτήτων, οι οποίες θα αποτελέσουν εφαλτήριο για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κύρια ικανότητα που μπορεί να συμβάλει προς αυτό τον στόχο είναι λιτή εφοδιαστική αλυσίδα. Η λιτή φιλοσοφία έχει ως βασικό στόχο την εξάλειψη της σπατάλης, την εστίαση στον καταναλωτή και την αύξηση της αποδοτικότητας. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να συνεισφέρουν αποφασιστικά στην επιδίωξη του οργανισμού για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ηγεσίας κόστους.el_GR
dc.format.extent68 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕφοδιαστική αλυσίδαel_GR
dc.subjectSupply chainel_GR
dc.titleΗ εφαρμογή αρχών λιτής εφοδιαστικής αλυσίδας για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο των Super Marketel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe economic crisis that is going through Greece has disturbed the country's economic development. In the retail sector, and in particular in the supermarket, the changes were rapid with constant changes due to bankruptcies and acquisitions. The ever-changing environment prioritizes the strategic shielding of industry chains. Today, more than ever, corporate leadership should focus on building capabilities, which will be a springboard for competitive advantage. The main capacity that can contribute to this goal is lean supply chain. The lean philosophy is to eliminate waste, focus on consumer needs and increase efficiency. These features can make a decisive contribution to the organization's pursuit of a competitive advantage through cost leadership.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής