dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.author | Κυριάκου, Σάββας | |
dc.contributor.other | Kyriakou, Savvas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T05:56:32Z | |
dc.date.available | 2019-07-10T05:56:32Z | |
dc.date.copyright | 2019-07-09 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2019/00033 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4152 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία εμπίπτει στον τομέα κοινωνικών πληροφοριακών συστημάτων μελετήθηκαν μέθοδοι και εργαλεία σε σχέση με την ορθή διαχείριση της φήμης των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.
Αρχικά, μελετήθηκε και δόθηκε ορισμός των όρων «Εταιρικής Φήμης», «Διαδικτυακής Φήμης» και «Διαχείρισης της Εταιρικής Φήμης» όπου διερευνήθηκε η σημαντικότητα της καλής Εταιρικής Φήμης.
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύει την υφιστάμενη ψηφιακή παρουσία των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, όπως και των υφιστάμενων εργαλείων και υπηρεσιών για τη διαχείριση φήμης που χρησιμοποιούν οι Κυπριακές Επιχειρήσεις.
Η καλύτερη κατανόηση γίνεται μέσω εμπειρικής ανάλυσης ενός δείγματος κυπριακών μικρομεσαίων όπου ένας από τους κύριους στόχους ήταν να ανακαλυφθούν οι γενικές τάσεις και η αντίληψη που έχουν τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων για την διαδικτυακή φήμη των επιχειρήσεων τους.
Τα συμπεράσματα της έρευνας βγήκαν συνδυάζοντας τις συνεντεύξεις με τα «ψηφιακά ίχνη» που αφήνουν οι επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο, κοινωνικές πλατφόρμες (Facebook και Twitter), τα οποία συλλέχθηκαν κατά ένα μέρος με τα APIs.
Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει την έννοια της διαδικτυακής φήμης, της σωστής ψηφιακής παρουσίας μιας επιχείρησης, η οποία οδηγεί στην ανάπτυξη κατάλληλου μοντέλου διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης, μεθόδων διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο όπως και στην ανακάλυψη νέων εργαλείων και βέλτιστων πρακτικών.
Τέλος, με βάση αποτελεσμάτων των ποσοτικών και των ποιοτικών δεδομένων δόθηκαν
εισηγήσεις και βέλτιστες πρακτικές για την ορθή διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης | el_GR |
dc.format.extent | v, 59 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εταιρική φήμη | el_GR |
dc.subject | Corporate reputation | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακή φήμη | el_GR |
dc.subject | Internet reputation | el_GR |
dc.subject | Διαχείριση της Εταιρικής Φήμης | el_GR |
dc.subject | Corporate reputation management | el_GR |
dc.title | Διαχείριση διαδικτυακής φήμης των κυπριακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Μέθοδοι, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In this postgraduate dissertation - which falls within the field of social information systems – I have studied the methods and tools that relate to the correct management of the reputation of Cypriot businesses on the Internet.
Starting with the study and definition of the terms ‘corporate reputation’, ‘internet reputation’ and ‘corporate reputation management’, I explored the significance of building and maintaining a good corporate reputation.
This dissertation continues with the analysis of the existing digital presence of Cypriot businesses on the Internet, as well as the existing tools and services available to Cypriot Businesses for the management of their reputation.
In order to gain the best understanding, I used the method of empirical analysis on a sample of small and medium-sized Cypriot enterprises. One of the main objectives was to discover the general trends and perceptions of Cypriot business executives regarding the Internet reputation of their businesses.
The findings of the survey were obtained by combining the business interviews with the ‘digital footprint’ that businesses have on the Internet and via their social platforms (Facebook and Twitter), which were collected in part with the APIs.
This study approaches the concept of internet reputation: the correct digital presence of a business, which leads to the development of a good web-based business reputation management model; management methods for internet reputation, and the discovery of new tools and best practices. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |