Διαχείριση διαδικτυακής φήμης των κυπριακών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: Μέθοδοι, εργαλεία και βέλτιστες πρακτικές
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-05Συγγραφέας
Κυριάκου, Σάββας
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, η οποία εμπίπτει στον τομέα κοινωνικών πληροφοριακών συστημάτων μελετήθηκαν μέθοδοι και εργαλεία σε σχέση με την ορθή διαχείριση της φήμης των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.
Αρχικά, μελετήθηκε και δόθηκε ορισμός των όρων «Εταιρικής Φήμης», «Διαδικτυακής Φήμης» και «Διαχείρισης της Εταιρικής Φήμης» όπου διερευνήθηκε η σημαντικότητα της καλής Εταιρικής Φήμης.
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύει την υφιστάμενη ψηφιακή παρουσία των Κυπριακών Επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, όπως και των υφιστάμενων εργαλείων και υπηρεσιών για τη διαχείριση φήμης που χρησιμοποιούν οι Κυπριακές Επιχειρήσεις.
Η καλύτερη κατανόηση γίνεται μέσω εμπειρικής ανάλυσης ενός δείγματος κυπριακών μικρομεσαίων όπου ένας από τους κύριους στόχους ήταν να ανακαλυφθούν οι γενικές τάσεις και η αντίληψη που έχουν τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων για την διαδικτυακή φήμη των επιχειρήσεων τους.
Τα συμπεράσματα της έρευνας βγήκαν συνδυάζοντας τις συνεντεύξεις με τα «ψηφιακά ίχνη» που αφήνουν οι επιχειρήσεις στο Διαδίκτυο, κοινωνικές πλατφόρμες (Facebook και Twitter), τα οποία συλλέχθηκαν κατά ένα μέρος με τα APIs.
Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει την έννοια της διαδικτυακής φήμης, της σωστής ψηφιακής παρουσίας μιας επιχείρησης, η οποία οδηγεί στην ανάπτυξη κατάλληλου μοντέλου διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης, μεθόδων διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο όπως και στην ανακάλυψη νέων εργαλείων και βέλτιστων πρακτικών.
Τέλος, με βάση αποτελεσμάτων των ποσοτικών και των ποιοτικών δεδομένων δόθηκαν
εισηγήσεις και βέλτιστες πρακτικές για την ορθή διαχείρισης διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης