dc.contributor.advisor | Κυπριανίδου, Έφη | |
dc.contributor.author | Κυριακίδης, Σταύρος | |
dc.contributor.other | Kyriakidis, Stavros | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T09:17:00Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T09:17:00Z | |
dc.date.copyright | 2019-06-26 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2019/00104 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4125 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει την παρουσία ενός Πολιτιστικού Οργανισμού στο διαδίκτυο και την (ηλεκτρονική) επικοινωνία που αναπτύσσει με το κοινό του με τη χρήση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας που τίθενται, σήμερα, στη διάθεση μας. Ως χαρακτηριστικό δείγμα σημαίνοντος πολιτιστικού οργανισμού έχει επιλεγεί η Συμφωνική Ορχήστρα, αφού πρόκειται για ένα μεγάλο καλλιτεχνικό σύνολο που αναγνωρίζεται ως σημαντικός πολιτιστικός φορέας για κάθε κοινωνία, ενώ ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται η Royal Concertgebouw Orchestra του Άμστερνταμ, κατά πολλούς, η καλύτερη Ορχήστρα στον κόσμο.
Στη σύγχρονη εποχή, ανεξαρτήτως της δομής ή/και τρόπου λειτουργίας και χρηματοδότησης της, μία Συμφωνική Ορχήστρα χρειάζεται να προσεγγίσει την ευρύτερη κοινωνία προσβλέποντας στη διατήρηση του υφιστάμενου της κοινού και συνάμα στην ανάπτυξη μεγαλύτερου ακροατηρίου από το εν δυνάμει κοινό. Το βασικό ερευνητικό ερώτημα που πραγματεύεται η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή αφορά στη σημασία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για τους πολιτιστικούς οργανισμούς, μέσα από την εξέταση των βασικών διαφορών μεταξύ στατικής και διαδραστικής (Web 2.0) έκδοσης του διαδικτύου και, κατά συνέπεια, μεταξύ μονόδρομης και αμφίδρομης επικοινωνίας, την αλληλεπίδραση των διαφόρων μέσων (ιστοσελίδα, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ιστολόγιο, εφαρμογές για κινητά και ταμπλέτες κ.ά.) και πως αυτά επηρεάζουν το κοινό ώστε να καταστούν επωφελή για τον Οργανισμό και να επιδράσουν θετικά στη συμβολική του ταυτότητα.
Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε συνδύασε πρωτογενές (συνέντευξη διευθυντή της RCO και έρευνα συγκεκριμένης ομάδας κοινού) και δευτερογενές (βιβλιογραφία) υλικό, ενώ μέσα από την έρευνα και αποτύπωση της πρακτικής που ακολουθεί η Royal Concertgebouw Orchestra και των ηλεκτρονικών μέσων που διαθέτει διατυπώνονται συγκεκριμένες εισηγήσεις για τη βέλτιστη αξιοποίηση των σύγχρονων μέσων ηλεκτρονικής επικοινωνίας. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 76 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοί | el_GR |
dc.subject | Internet marketing -- Cultural organizations | el_GR |
dc.title | Η συμφωνική ορχήστρα στη σύγχρονη εποχή: Επικοινωνία και μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης, η Royal Concertgebouw Orchestra του Άμστερνταμ | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation examines the presence of a Cultural Organization on the Internet and the (electronic) communication it develops with its audience, using the new information and communication technologies that are now available to us. The Symphony Orchestra has been chosen as a significant example of an influential cultural organization since it is a large artistic ensemble that is recognized as an important cultural entity for every society, with a case study on the Royal Concertgebouw Orchestra of Amsterdam, for many the best orchestra in the world.
In modern era, regardless of its structure and/or mode of operation and funding, a Symphony Orchestra needs to reach out to the wider society by looking to preserve its existing audience and at the same time to develop a larger audience from the potential audience. The main research question addressed in this dissertation concerns the importance of e-marketing for cultural organizations, as we examine the basic differences between static and interactive (Web 2.0) version of the internet and therefore between one-way and two-way communication, the interaction between different media (website, social media, blog, mobile and tablet apps, etc.) and how they affect the public in order to become beneficial for the organization and enhance further its symbolic identity.
The methodology followed combined primary (RCO manager interview and research through a targeted group) and secondary (bibliography) material, while through the research and presentation of the practice followed by the Royal Concertgebouw Orchestra in its electronic media certain suggestions are made for optimal use of modern electronic communication tools. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |