Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσουλφάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΡαπανάκης, Αριστείδης
dc.contributor.otherRapanakis, Aristeidis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-24T10:29:27Z
dc.date.available2019-06-24T10:29:27Z
dc.date.copyright2019-06-24
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00136el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4115
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΓια πάρα πολλά χρόνια, οι ειδικοί στο τομέα της ποιότητας θεωρούν πως η διαχείρισή της αποτελεί για τους οργανισμούς ένα μέσο παρακολούθησης, μέτρησης και κυρίως βελτίωσης των διαδικασιών. Με αυτά τα δεδομένα και παρακολουθώντας τις επιχειρήσεις να αλλάζουν νοοτροπία σε ό,τι έχει σχέση με την οργάνωση και την εκτέλεση έργων, επιχειρείται μέσα από τη συγκεκριμένη εργασία να ερευνηθεί ο ρόλος της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη Διοίκηση Έργου. Αφορμή για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας αποτέλεσε η συνέχιση των αποτυχιών σε τεχνικά έργα και οι μεγάλες καθυστερήσεις ή ακόμα και υπερβάσεις προϋπολογισμού σε αυτά. Αρχικά εξετάζονται η έννοια της ποιότητας και της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας καθώς η διαχρονική εξέλιξή τους. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη Διοίκηση Έργου και τονίζεται πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη της σε τεχνικές εταιρείες. Στη συνέχεια, εξετάζεται η βιβλιογραφία που συσχετίζει τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τη Διοίκηση Έργου και παρουσιάζονται ορισμένα βασικά πρότυπα. Τέλος, με τη χρήση της μεθοδολογίας της μελέτης περίπτωσης ερευνάται μια συγκεκριμένη τεχνική κατασκευαστική εταιρεία, και εξετάζεται ο βαθμός που στοιχεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας επηρεάζουν την Διοίκηση Έργου . Η κύρια διαπίστωση της παρούσας διπλωματικής μελέτης είναι ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό παράγοντα για την ορθή Διοίκησή Έργων και μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις κατασκευαστικές εταιρείες που την εφαρμόζουν.el_GR
dc.format.extentvii, 99 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση έργουel_GR
dc.subjectProject managementel_GR
dc.titleΟ ρόλος της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη διοίκηση έργου - Μελέτη περίπτωσης σε τεχνική κατασκευαστική εταιρείαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractFor many years, experts in the field of quality believe that its management is a tool for organizations to monitor, measure and, above all, improve procedures. Given this fact, and by monitoring companies in changing their mentality in relation to the organization and implementation of, this thesis investigates the role of Total Quality Management in Project Management. The motivation for this work was the continuation of failures in technical works and long delays or even budget overruns. Initially, the concept of Quality and Total Quality Management are discussed as they evolved over the years. Then reference is made to Project Management and it is emphasized how important it is for technical companies. Next, the literature which correlates Total Quality Management and Project Management is discussed and several core standards are presented. Finally, the case-study methodology is employed in order to analyse the extent to which elements of Total Quality Management affect Project Management in a technical construction company. The main finding of this thesis is that the role of Total Quality Management is a very important factor in the proper management of projects and may significantly assist the construction companies that adopt it.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record