Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταθάκης, Γιώργος
dc.contributor.authorΠέτρου, Στέλιος
dc.contributor.otherPetrou, Stelios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-24T10:29:18Z
dc.date.available2019-06-24T10:29:18Z
dc.date.copyright2019-06-24
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00137el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4114
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΓια να μπορέσει μια επιχείρηση να επιβίωση στις μέρες μας, θα ήταν καλύτερα να μπορεί να αλλάζει, να αναπτύσσετε και να γίνεται ανταγωνιστική σε διάφορους τομείς. Αν και θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερότητα, τουλάχιστον στο θέμα της ποιότητας, δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει να προσπαθεί να βρει νέους τρόπους για να παραμένει ανταγωνιστική. Αυτές οι αλλαγές όμως πρέπει να είναι ριζικές ή μια απλή αναβάθμιση στον τρόπο παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων είναι αρκετή; Τι ζητούν και πως το αναζητούν πλέον οι πελάτες αυτό που θέλουν; Το διαδίκτυο και γενικά το ψηφιακό περιβάλλον έχει γίνει ένα αναγκαίο κομμάτι όλου του επιχειρηματικού κόσμου στις καθημερινές του συναλλαγές. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν δημιουργήθηκε προκειμένου να διαχωρίσει τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν καινούργιες και αναβαθμισμένες τεχνολογίες για τη διεκπεραίωση των δραστηριοτήτων τους από αυτές που χρησιμοποιούν τις παλιές παραδοσιακές μεθόδους. Από την άλλη ο όρος ηλεκτρονικό εμπόριο αναφέρεται στις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται και στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις νέες μεθόδους πωλήσεων και διανομείς όχι μόνο εγχώρια αλλά και στο εξωτερικό. Θα αναλυθούν παραδείγματα κυπριακών επιχειρήσεων, Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει σε βάθος πως εξελίσσεται το ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας επιχείρησης, αναλύοντας τις δυνάμεις του Πόρτερ, την αναγκαιότητα του ηλεκτρονικού επιχειρείν αλλά και της συνεχούς τεχνολογικής αναβάθμισης. Το μεγαλύτερο οικονομικό όφελος προέρχεται από τους πελάτες, κάτι που επίσης χρήζει ιδιαίτερης προσοχής καθώς ναι μεν θα πρέπει να εξελισσόμαστε αλλά καταλαβαίνοντας και τις ανάγκες των πελατών μας. Όσο μεγάλη γκάμα προϊόντων και αν διαθέτει μια επιχείρηση, όσο ανταγωνιστικές και αν είναι οι τιμές τις σε σχέση με τις άλλες εταιρείες το κυριότερο στοιχείο είναι να έχει αρκετούς πελάτες που θα αποφέρουν τα ανάλογα έσοδα. Μπορεί η χρήση των κοινωνικών δικτύων αλλά και των ηλεκτρονικών πωλήσεων να βοηθήσει την επιχείρηση; Τέλος μετά από την ερεύνα που θα γίνει με την βοήθεια και ερωτηματολόγιου σε σχέση με τους πελάτες αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα θα δοθούν διάφορες προτάσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, την αναβάθμιση της παραγωγής των επιχειρήσεων αλλά και την χρήση της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων.el_GR
dc.format.extentviii, 76 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel_GR
dc.subjecte-businessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικότητα -- Ηλεκτρονικό επιχειρείνel_GR
dc.subjectEntrepreneurship -- e-businessel_GR
dc.titleΗ αναγκαιότητα του ηλεκτρονικού επιχειρείν και η ανάπτυξη του πελατολογίου μέσα από την σωστή χρήση των κοινωνικών δικτύων και της τεχνολογίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, for a business to survive it should be able to change, evolve and become competitive in multiple sectors. Although stability is necessary, especially with regards to the product quality, this does not prevent it from exploring new ways of being competitive. Should such changes be revolutionary or just simple improvements in the production and distribution of products? What do the customers want and how do they search for it? Internet and the digital environment in general have become a necessary part in the daily exchanges of the business world. The term e-business is used to differentiate the businesses that use new and improved technologies for their activities from the ones that use old and traditional methods. On the other hand, e-commerce is used to describe businesses that are active on the internet and utilize new methods of sale and distribution, nationally and internationally. Examples of Cypriot companies will be analyst. This thesis aims to analyze in-depth the development of the competitive environment of a business by studying Porter's forces, the necessity of e-business and continued technological improvement. The greatest financial benefit originates from the customers which is of great importance as the business’s development should take into account the customers' needs. Regardless of the great variety of products that a business may offer or its competitive prices, the most important factor to its success is having enough customers to drive its revenue. Can the use of social media and online sales help a business to increase its revenue? Following the completion of this study that will make use of a questionnaire focused on the customers opinion and social networks, suggestions regarding the use of e-commerce, technology and social networks will be made.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής