Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΚουντούρης, Ιωάννης
dc.contributor.otherKountouris, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-06-21T09:03:22Z
dc.date.available2019-06-21T09:03:22Z
dc.date.copyright2019-06-21
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00129el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4107
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άσκησης (fitness) αποτελούν σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους. Ως κλάδος των υπηρεσιών, σημαντικό στοιχείο τόσο για την παροχή ποιοτική εξυπηρέτησης αλλά και την ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρησή τους αποτελεί η διαπροσωπική επαφή μεταξύ εργαζομένων και πελατών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των δεξιοτήτων (τεχνικών, διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών) των απασχολούμενων στις επιχειρήσεις αυτές και των αντιλήψεων ποιότητας και στάσεων (ικανοποίηση και διατήρηση) των πελατών τους. Από την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας προέκυψαν έξι ερευνητικές υποθέσεις οι οποίες ελέγχθηκαν με ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων. Το δείγμα της έρευνας είναι 197 πελάτες. Από την ανάλυση των δεδομένων επιβεβαιώθηκαν οι περισσότερες από τις αρχικές υποθέσεις της έρευνας και αναδείχθηκε ο ρόλος των διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των απασχολούμενων στις επιχειρήσεις σωματικής ευεξίας και άσκησης στην ποιοτική εξυπηρέτηση, ικανοποίηση και διατήρηση των πελατών τους.el_GR
dc.format.extent89 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΔιαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες ανθρώπινου δυναμικού και ικανοποίηση πελατών: Μία διερευνητική μελέτη σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άθλησηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractFitness centers is one of the fastest‐growing industries nowadays. As a service sector, interpersonal contact between employees and customers is an important element in both quality service and customer satisfaction and retention. The purpose of this research is to investigate the relationship between the skills (technical, interpersonal/social and communicative) of the employees in these businesses and the perceptions of quality and attitudes (satisfaction and retention) of their clients. Based on the review of the literature six hypotheses were stated and investigated through quantitative research via questionnaire. The sample of the survey is 197 clients. From the analysis of the data most of the hypotheses in our research were confirmed. The results underline the role of the interpersonal/social and communicative skills of the employees in the fitness industry in providing high quality customer service, satisfaction and retention of their clients.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record