dc.contributor.advisor | Γλαβέλη, Νίκη | |
dc.contributor.author | Κουντούρης, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Kountouris, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T09:03:22Z | |
dc.date.available | 2019-06-21T09:03:22Z | |
dc.date.copyright | 2019-06-21 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2019/00129 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4107 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άσκησης (fitness) αποτελούν
σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους. Ως κλάδος των υπηρεσιών,
σημαντικό στοιχείο τόσο για την παροχή ποιοτική εξυπηρέτησης αλλά και την ικανοποίηση των
πελατών και τη διατήρησή τους αποτελεί η διαπροσωπική επαφή μεταξύ εργαζομένων και
πελατών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των δεξιοτήτων
(τεχνικών, διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών) των απασχολούμενων στις
επιχειρήσεις αυτές και των αντιλήψεων ποιότητας και στάσεων (ικανοποίηση και διατήρηση)
των πελατών τους. Από την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας προέκυψαν έξι
ερευνητικές υποθέσεις οι οποίες ελέγχθηκαν με ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων. Το
δείγμα της έρευνας είναι 197 πελάτες. Από την ανάλυση των δεδομένων επιβεβαιώθηκαν οι
περισσότερες από τις αρχικές υποθέσεις της έρευνας και αναδείχθηκε ο ρόλος των
διαπροσωπικών/κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των απασχολούμενων στις
επιχειρήσεις σωματικής ευεξίας και άσκησης στην ποιοτική εξυπηρέτηση, ικανοποίηση και
διατήρηση των πελατών τους. | el_GR |
dc.format.extent | 89 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση πελατών | el_GR |
dc.subject | Customer satisfaction | el_GR |
dc.title | Διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες ανθρώπινου δυναμικού και ικανοποίηση πελατών: Μία διερευνητική μελέτη σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σωματικής ευεξίας και άθλησης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Fitness centers is one of the fastest‐growing industries nowadays. As a service sector,
interpersonal contact between employees and customers is an important element in both
quality service and customer satisfaction and retention. The purpose of this research is to
investigate the relationship between the skills (technical, interpersonal/social and
communicative) of the employees in these businesses and the perceptions of quality and
attitudes (satisfaction and retention) of their clients. Based on the review of the literature six
hypotheses were stated and investigated through quantitative research via questionnaire. The
sample of the survey is 197 clients. From the analysis of the data most of the hypotheses in our
research were confirmed. The results underline the role of the interpersonal/social and
communicative skills of the employees in the fitness industry in providing high quality customer
service, satisfaction and retention of their clients. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |