Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΜοσχοπούλου, Αθηνά
dc.contributor.otherMoschopoulou, Athina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-22T06:48:55Z
dc.date.available2019-03-22T06:48:55Z
dc.date.copyright2019-03-20
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00114el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3964
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων έχουν, κατά καιρούς, αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και έρευνας πολλών επιστημονικών συγγραμμάτων, άρθρων και εργασιών. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων. Ειδικότερα, επιχειρείται να εντοπιστεί η συμβολή των πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων στην επίτευξη της Ολικής Ποιότητας σε έναν οργανισμό. Παράλληλα, εξετάζεται η σχέση των πολιτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων με την εργασιακή απόδοση και την ικανοποίηση των εργαζομένων από την εργασία τους. Ο κλάδος στον οποίο εστιάζει η συγκεκριμένη έρευνα είναι ο τραπεζικός, για τον οποίο δεν έχει εντοπιστεί παρόμοια έρευνα στον ελληνικό τραπεζικό χώρο. Έπειτα από μια συνοπτική, αλλά περιεκτική βιβλιογραφική προσέγγιση των εννοιών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων, διαμορφώνεται το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας στη βάση σχετικής ξένης αρθρογραφίας. Η εμπειρική έρευνα που ακολουθεί, αναπτύσσεται ως μελέτη περίπτωσης, καθώς επικεντρώνεται σε περιορισμένο και συγκεκριμένο δείγμα εργαζομένων ενός τραπεζικού οργανισμού, που αποτελεί ηγετική μορφή στον κλάδο. Τα πρωτογενή δεδομένα που συλλέγονται με τη χρήση ερωτηματολογίων, επεξεργάζονται και αναλύονται προκειμένου να αποτυπωθούν οι απόψεις των εργαζομένων σχετικά με τις υπό μελέτη έννοιες. Οι υποθέσεις που συγκροτούν το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας ελέγχονται μέσω των συσχετίσεων. Συμπερασματικά, αν και οι θετικές συσχετίσεις μεταξύ των υπό εξέταση μεταβλητών επιβεβαιώνονται στο σύνολο τους, κάποιες από τις υποθέσεις καθίσταται μη στατιστικά σημαντικές, με αποτέλεσμα την απόρριψη τους. Καταλήγοντας, η παρούσα έρευνα συνεισφέρει τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Εμφανίζει, όμως, σημαντικούς περιορισμούς που δεν επιτρέπουν την γενίκευση των αποτελεσμάτων της. Από την άλλη, το γεγονός αυτό αποτελεί αφορμή για προτάσεις πιθανής μελλοντικής έρευνας.el_GR
dc.format.extentix, 132 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων -- Τραπεζικός κλάδοςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Banking sectorel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΗ σημασία της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων στην επίτευξη ολικής ποιότητας στον τραπεζικό κλάδοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe concepts of Total Quality Management and Human Resource Management have been, from time to time, the subject of study and research of many scientific writings, articles and papers. The aim of this paper is to investigate the relationship between Total Quality Management and Human Resource Management. In particular, it is attempted to identify the contribution of Human Resource Management policies to achieving Total Quality in an organization. At the same time, the relationship between the Total Quality Management and Human Resource Management policies, with the work performance and job satisfaction, is examined. This research focuses on the banking industry, for which no such research has been identified in the Greek banking sector. After a concise, but comprehensive bibliographic approach to the concepts of Total Quality Management and Human Resource Management, the theoretical framework of the research is shaped on the basis of relevant foreign literature. The empirical research that follows develops as a case study, as it focuses on a limited and specific sample of employees of a banking organization that is a leading figure in the relevant industry. Primary data, collected through questionnaires are processed and analyzed in order to capture the views of employees, about the concepts being studied. The assumptions that make up the theoretical framework of the research are controlled through correlations. In conclusion, although the positive correlations between the variables under consideration are confirmed as a whole, some of the cases become non-statistically significant, resulting in their rejection. In conclusion, this research contributes both the theoretical and the practical level. But it shows significant limitations that do not allow the generalization of its results. On the other hand, this is the occasion for proposals for possible future research.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record