Διαχείριση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο
Abstract
Οι συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο είναι ένα φαινόμενο με το οποίο έρχεται αντιμετώπιση πολύ συχνά η πλειονότητα των εργαζομένων. Πρόκειται για μία κατάσταση δυσαρμονίας η οποία εκκινεί από τις διαφορετικές απόψεις των μελών μιας εταιρείας ή επιχείρησης και έχει ως αποτέλεσμα την ανατροπή και ανακοπή της ομαλής ροής της εργασίας. Θεωρείται ένα κρίσιμο ζήτημα στον τομέα εργασίας το οποίο εντάσσεται στον ευρύτερο κλάσο της διαχείρισης του ανθρώπιν9ου δυναμικού. Προς αυτή την κατεύθυνση, σκοπός της προτεινόμενης εργασίας είναι να ανιχνευθούν τα θέματα εκείνα που συνδέονται με τη διαχείριση των συγκρούσεων στα εργσιακά, δηλαδή με τις αιτίες που οδηγούν στην πρόκληση της σύγκρουσεης, τους χειρισμούς και τις επικοινωνιακές δεξιότητες που απαιτούνται προκειμένου να αντιμετωπιστεί και τα αποτελέσματα απο την εφαρμογή αυτών. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα ερωτηματολόγιο που απευθύνθηκε σε εργαζομένους σε εταιρείες. Τα προσδκώμενα αποτελέσματα αφορούν την ανάγκη των εργαζομένων να είναι αποδοτικοί και παραγωγικοί στην εργασία τους και να μην απασχολούν με αρνητικό τρόπο τους συνεργάτες και προϊσταμένους τους. Για αυτό και αναμένεται να εντοπίσουμε τρόπους αντιμετώπισης αλλά και πρόληψης του φαινομένου της σύγκρουσης.