dc.contributor.advisor | Γούδας, Θεοδόσιος | |
dc.contributor.author | Τσούρδη, Μαρία | |
dc.contributor.other | Tsourdi, Maria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T08:40:31Z | |
dc.date.available | 2019-03-18T08:40:31Z | |
dc.date.copyright | 2019-03-18 | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.other | ΕΠΤ/2018/00011 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3939 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μια διερεύνηση και ταξινόμηση των υποστηρικτικών τεχνολογιών, οι οποίες χρησιμοποιούνται διεθνώς για την υποστήριξη ατόμων με αναπηρίες, μέσα από ανασκόπηση της πρόσφατης βιβλιογραφίας. Γίνεται αναφορά στα οφέλη που παρέχουν οι υποστηρικτικές τεχνολογίες καθώς και στα εμπόδια που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή τους. Στη συνέχεια πραγματοποιείται αξιολόγηση των σημαντικότερων υποστηρικτικών τεχνολογιών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα άτομα με αναπηρία στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα και γίνονται προτάσεις προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να μπορέσουν να ενσωματωθούν και να αξιοποιηθούν κατάλληλα στην σχολική αλλά και καθημερινή ζωή των ατόμων με αναπηρία.
Ο κύριος σκοπός αυτής της διπλωματικής διατριβής είναι να ερευνηθεί το πως η υποστηρικτική τεχνολογία επηρεάζει τα άτομα με αναπηρίες σε σχέση με την εκπαίδευσή τους, την απασχόληση και την ικανότητά τους να ζουν ανεξάρτητα, καθώς επίσης το πόσο σημαντική είναι η σωστή επιλογή από τις διαθέσιμες υποστηρικτικές τεχνολογίες ώστε τα άτομα αυτά να προσεγγίσουν το ίδιο επίπεδο εκπαίδευσης με τους συμμαθητές τους χωρίς ειδικές ανάγκες. | el_GR |
dc.format.extent | 66 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el_GR |
dc.subject | Educational technology | el_GR |
dc.title | Επιρροή των βοηθητικών τεχνολογιών πληροφορικής στην εκπαίδευση, απασχόληση και εξυπηρέτηση ατόμων με σωματικές αναπηρίες - ανάγκες | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation, through the review of recent bibliography, investigates and classifies the assistive technologies which are internationally used in order to support people with disabilities. Reference is being made to the benefits which assistive technologies provide, as well as to the obstacles that may arise during their application. Moreover, an evaluation of the most important assistive technologies, which could be used by handicapped people in the educational environment, is endeavoured. Furthermore, the results of the above investigation are recorded. Finally, recommendations are made, relating to ways of overcoming possible hindrances, in order for assistive technologies to become integrated and appropriately utilized not only in the educational but also in the everyday life of people with disabilities.
The main scope of this dissertation is to investigate the way assistive technology can affect disabled people in relation to their education, professional life and their capability of living independently. Moreover, it is emphasized the fact that the suitable choice of all the available assistive technologies is of paramount importance, so that people with disabilities can approach the same educational level with their co-students who have no impairments. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |