Η ανάπτυξη των τουριστικών υπηρεσιών μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ως προς τον σχηματισμό του ρόλου του επισκέπτη και η καταλυτική επίδραση στη συμπεριφορά της νέας γενιάς ταξιδιωτών και της ανακατανομής του μεριδίου του τουριστικού ανταγωνισμού
Abstract
Η γενική κατεύθυνση της μεταπτυχιακής διατριβής, κινείται γύρω από την επικράτηση των ηλεκτρονικών πλατφορμών παροχής τουριστικών υπηρεσιών, ως νέο μέσο αναζήτησης, ανεύρεσης αλλά και συνάμα άντλησης και οργάνωσης πληροφοριών, με βάσει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις του χρήστη, όπως ο ίδιος δηλώνει και περιγράφει μέσα στην τουριστική πλατφόρμα. Η δημιουργία του προφίλ του χρήστη, με τη μορφή μίας «άτυπης» άσκησης εξουσίας ως προς το πεδίο της αξιολόγησης και σχολιασμού των τουριστικών επιχειρήσεων, καθορίζει το ανταγωνιστικό σκηνικό της τρέχουσας εποχής. Σημαντική αναφορά, όπου χρήζεται ως απαραιτήτως αναγκαία, είναι η αξιοπιστία των δημοσιευμένων αξιολογήσεων και σχολιασμών. Τα μέτρα πρόληψης που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικές πλατφόρμες για την αποφυγή των πλαστών (fake reviews/fake comments) αξιολογήσεων που επιδρούν καταλυτικά, ως προς την ιεραρχική κατάταξη των ανώτερων στρωμάτων. Ενώ η διατήρηση της ακεραιότητας και της προστασίας των επιχειρήσεων και των χρηστών που είναι συνδεδεμένοι, αποτελεί γεγονός ύψιστης σημασίας για τη βιωσιμότητα των ηλεκτρονικών πλατφόρμων.