Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΑλυσανδράτου, Σταματία
dc.contributor.otherAlysandratou, Stamatia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-10-24T08:51:27Z
dc.date.available2018-10-24T08:51:27Z
dc.date.copyright2018-10-23
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΜΥ/2018/00445el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3834
dc.descriptionΠεριέχει βιβλίογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση των ασθενών που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα για την ποιοτική παροχή νοσηλευτικής φροντίδας. Σκοπός ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των αιμοκαθαιρόμενων νεφροπαθών από τις υπηρεσίες της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού (ΜΤΝ) του Νοσοκομείου Κεφαλληνίας. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκαν δυο ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς, εκ των οποίων το ένα ήταν το SERVQUAL. Στην έρευνα συμμετείχαν 31 ασθενείς από τους 35 συνολικά που παρακολουθούνταν στην ΜΤΝ κατά το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας. Αποτελέσματα: Η ικανοποίηση κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα (9-10 στη δεκάβαθμη κλίμακα Likert), ενώ σε όλες τις επιμέρους διαστάσεις του servqual καταγράφηκαν επίσης υψηλά επίπεδα ικανοποίησης (τιμές άνω του 6 σε όλες τις διαστάσεις). Το χάσμα ήταν μικρό και κυμαινόταν μεταξύ -0,12 και 0,37. Κάποια υστέρηση εμφανίζεται σε ζητήματα υλικοτεχνικών υποδομών. Συμπέρασμα: Οι ασθενείς αναφέρουν ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης από την ΜΤΝ του νοσοκομείου Κεφαλληνίας με κάποιους επιμέρους τομείς να χρήζουν μικρής βελτίωσης. Χαρακτηριστικά της ΜΤΝ που άπτονται του μεγέθους της, της εμπειρίας του προσωπικού και του αριθμού των ασθενών πιθανόν να συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό.el_GR
dc.format.extent90 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΠοιότητα ζωής ασθενώνel_GR
dc.subjectQuality of life in patientsel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα ζωής -- Αιμοκάθαρσηel_GR
dc.subjectQuality of life -- Hemodialysisel_GR
dc.titleΗ ικανοποίηση των νεφροπαθών από τις υπηρεσίες της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού (ΜΤΝ) ενός δημόσιου επαρχιακού νοσοκομείουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: The satisfaction of patients undergoing hemodialysis is a very important factor in the quality of nursing care. Aim: It was to investigate the degree of satisfaction of hemodialysed patients by the services of the Hemodialysis Unit (MTN) of Cephalonia Hospital. Methodology: Two self-report questionnaires were used, one of which was SERVQUAL. The survey involved 31 patients out of the 35 total monitored at MTN at the time of the survey. Results: Satisfaction ranged in high levels (9-10 on the Likert scale), while in all sub-scales of the servqual, high levels of satisfaction were also recorded (above 6 in all dimensions). The gaps were small and ranged between -0.12 and -0.37. Some lag occurs in tangible issues. Conclusion: Patients report a particularly high level of satisfaction with the MTN of Cephalonia Hospital with some sub-sectors that need little improvement. MTN features that are based on its size, staff experience and the number of patients likely to contribute to this result.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record