dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μιχαηλίδης, Απόστολος | |
dc.contributor.other | Michaelidis, Apostolos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-10-09T08:39:34Z | |
dc.date.available | 2018-10-09T08:39:34Z | |
dc.date.copyright | 2018-10-08 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00649 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3779 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η Παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας των δικαιωμάτων εκπομπής ρύπων, που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Μια τεχνητή αγορά που αναγκάζει τους ρυπαντές στον ευρωπαϊκό χώρο να μειώσουν την εκπομπή των βιομηχανικών ρύπων, δημιουργώντας οικονομικά κίνητρα, αφού θέτει πλαφόν για τις ετήσιες συνολικές εκπομπές αερίων της κάθε εταιρίας. Χρησιμοποιώντας οικονομετρικές τεχνικές ανάλυσης χρονοσειρών ερευνάται η στατιστική σημαντικότητα των τιμών των κύριων ενεργειακών καυσίμων στην εξέλιξη της τιμής των δικαιωμάτων εκπομπής για το χρονικό διάστημα 2011-2017, που περιλαμβάνει το τέλος της δεύτερης, και το μεγαλύτερο μέρος της τρίτης φάσης του συστήματος. Τα αποτελέσματα δείχνουν σημαντική επιρροή του Πετρελαίου και του Κάρβουνου, ενώ χαμηλότερη στατιστική σημαντικότητα εμφανίζεται να έχουν η Βενζίνη , το Φυσικό Αέριο και η Κηροζίνη. | el_GR |
dc.format.extent | 69 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Φαινόμενο του θερμοκηπίου | el_GR |
dc.subject | Greenhouse effect | el_GR |
dc.title | Το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου και οι ενεργειακές τιμές καυσίμων | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This master thesis deals with the EU emissions trading scheme, an artificial market that causes polluters in EU to reduce emissions by creating financial motivations, as it sets a cap for each company's annual total emissions. By the use of econometric techniques for time series, we analyze the impact of energy fuel prices on the EU allowances for the period 2011-2017, including the end of the second phase and the largest part of third phase of the scheme. Results indicate a statistical significance of Coal, Brent and Crude oil prices, while Gasoline, Natural Gas and Kerosene seem to be less significant. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |