Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΚουκορέμπας, Ιωάννης
dc.contributor.otherKoukorempas, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-24T13:04:05Z
dc.date.available2018-09-24T13:04:05Z
dc.date.copyright2018-09-24
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00087el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3762
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ψηφιακό περιβάλλον έχει μεταβάλλει τις περισσότερες από τις καθημερινές συναλλαγές των καταναλωτών. Στη σύγχρονη εποχή ο πελάτης μπορεί να προβεί στην αγορά των επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του διαδικτύου, από οπουδήποτε βρίσκεται, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο, τον υπολογιστή του ή άλλη «έξυπνη» (smart) συσκευή. Στα πλαίσια αυτά η ψηφιακή εποχή έχει επεκταθεί και στη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξεταστεί η εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, προσδιορίζοντας τα χαρακτηριστικά των πελατών που ήδη χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μέσα για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών τους, και μελετώντας την επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος στη διεύρυνση της χρήσης τους.el_GR
dc.format.extentvii, 59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjecte-marketingel_GR
dc.titleΗλεκτρονικό μάρκετινγκ: Η επίδραση στον ελληνικό τραπεζικό κλάδοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDigital environment has changed most of consumer’s daily transactions. Nowadays, customers areable to buy the desired goods and services, by using computers, mobile phones, or other «smart» devices connected to internet. Under these circumstances, digital era has been expanded in banking transactions, too. The basic purpose of this research is to examine the application of electronic marketing in the Greek banking system, by defining the characteristics of customers that already use electronic devices for processing banking transactions, and by studying the impact of external environment to the expansion of their use.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record