Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: Η επίδραση στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
Abstract
Το ψηφιακό περιβάλλον έχει μεταβάλλει τις περισσότερες από τις καθημερινές συναλλαγές των καταναλωτών. Στη σύγχρονη εποχή ο πελάτης μπορεί να προβεί στην αγορά των επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του διαδικτύου, από οπουδήποτε βρίσκεται, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο, τον υπολογιστή του ή άλλη «έξυπνη» (smart) συσκευή.
Στα πλαίσια αυτά η ψηφιακή εποχή έχει επεκταθεί και στη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξεταστεί η εφαρμογή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, προσδιορίζοντας τα χαρακτηριστικά των πελατών που ήδη χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μέσα για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών συναλλαγών τους, και μελετώντας την επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος στη διεύρυνση της χρήσης τους.