Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΓκέρτζου, Αποστολία
dc.contributor.otherGkertzou, Apostolia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-12T08:09:11Z
dc.date.available2018-09-12T08:09:11Z
dc.date.copyright2018-09-11
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00091el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3711
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει και θα εξετάσουμε στη μεταπτυχιακή διατριβή είναι η τιμολογιακή πολιτική αγαθών. Τα 4 Ps του marketing (product, price, promotion, place) χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και αποτελούν τα βασικά στοιχεία του μίγματος marketing. Όμως έχει διαπιστωθεί πως τα στελέχη marketing ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα υπόλοιπα 3 παρά με την τιμή, παρόλο που η τιμή είναι αυτή που τελικά έχει την μεγαλύτερη δύναμη καθώς βάσει αυτής αυξάνονται ή μειώνονται τα έσοδα της επιχείρησης. Διάφορες έρευνες που έχουν ήδη γίνει σε διαφορετικές χώρες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αρκετές επιχειρήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν πολύ απλές μεθόδους σχετικά με την τελική τιμή των προϊόντων τους, και οι πιο πολλές από αυτές βασίζονται στο κόστος μη υπολογίζοντας άλλους εξίσου σημαντικούς παράγοντες όπως είναι η ζήτηση των προϊόντων, ο ανταγωνισμός από άλλες επιχειρήσεις με ίδια ή παρόμοια προϊόντα ακόμη και η ίδια η επιχείρηση.el_GR
dc.format.extentvii, 50 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤιμολογιακή πολιτική αγαθώνel_GR
dc.subjectPricing policy of the goodsel_GR
dc.titleΤιμολογιακή πολιτική ενός προϊόντος στην αγορά. Μελέτη προϊόντος ελαιών Χαλκιδικής γεμιστές με μπλέ τυρί της επιχείρησης Bretas ΕΠΕ.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe issue that will be addressed and examined in the M.A dissertation is the pricing policy of the goods. The 4 Ps of marketing (product, price, promotion, place) are used by businesses around the world and are the key elements of marketing mix. However, it has been found that marketing executive employees are more concerned with the other 3 than with the price, although the price is the one that ultimately has the greatest power as it increases or decreases the revenue of the business. Several surveys that have already been done in different countries have concluded that several businesses tend to use very simple methods about the final price of their products, most of them based on costs, not taking into account other equally important factors such as demand of products, competition from other companies with identical or similar products and even the company itself.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record