Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛεκάκης, Στυλιανός
dc.contributor.authorΣτρατινάκη, Μαρία
dc.contributor.otherStatinaki, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-10T07:42:14Z
dc.date.available2018-09-10T07:42:14Z
dc.date.copyright2018-09-06
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΠΠΑ/2018/00068el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3685
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο μουσείο του 21ου αιώνα καλείται με ελκυστικό τρόπο να διευρύνει το κοινό του, να ενδυναμώσει τον κοινωνικό του χαρακτήρα και να αναδειχθεί ως χώρος ψυχαγωγίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Μουσειοπαιδαγωγική αναδεικνύεται ως βασικός πυλώνας πολιτισμικής επικοινωνίας και εκδημοκρατισμού της προσβασιμότητας στη γνώση. Ειδικότερα τα μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα εξερεύνησης, λόγω του παιγνιώδους χαρακτήρα τους και της αυτενέργειας που τα διέπει, προβάλλονται ως καταλληλότερα για την πραγμάτωση των αρχών της Νέας Μουσειολογίας. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η εφαρμογή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου του μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος εξερεύνησης για οικογένειες με μικρά παιδιά 5-6 ετών «Ανακαλύπτω το Κόσμημα στην Κρήτη την Εποχή του Χαλκού» στοχεύουν στην ανάδειξη της συμβολής αυτού του είδους των προγραμμάτων στην επίτευξη της μουσειακής στροφής στο κοινό και στην αύξηση των επισκεπτών στα μουσεία. Το πρόγραμμα βασίζεται σε ενδελεχή θεωρητική τεκμηρίωση σχετικά με τη μουσειολογία και τη μουσειοπαιδαγωγική, την ιστορία της τέχνης και την προϊστορική μεταλλοτεχνία και μικροτεχνία. Η στόχευση σε πολλαπλών ειδών τύπων νοημοσύνης, η πολυαισθητηριακότητα, οι ευκαιρίες χαρτογράφησης προσωπικού νοήματος και η ενεργή εμπλοκή των γονέων αποτελούν χαρακτηριστικά του παρουσιαζόμενου μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος που μετά από διαμορφωτική αξιολόγηση αναπροσαρμόστηκε και αποτιμήθηκε.el_GR
dc.format.extentviii, 118 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜουσειοπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectMuseum educationel_GR
dc.subjectΜουσειοεκπαιδευτικά προγράμματαel_GR
dc.subjectMuseum educational programsel_GR
dc.titleΑνάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικού προγράμματος για το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου: "Ανακαλύπτω το κόσμημα στην Κρήτη την εποχή του χαλκού"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMuseum in the 21st century is expected to widen its audience in an attractive way, to reinforce its social status and to become a venue to spend your leisure time. In this context Museum Education is emerging as the main pillar of cultural communication and democratization of accessibility to knowledge. Exploration museum programs in particular, due to their play-based and self-directed traits, are modeled as more appropriate for the fulfillment of the principles of New Museology. The planning, development and implementation of the museum trail for families with 5 or 6 year-olds “Discover Jewelry in Crete at Bronze Age” for the Archaeological Museum of Heraklion highlight the contribution of exploration museum programs to the museum turn to its audience and to the rise of museum visitors. The program is based on thorough theoretical documentation concerning museum education, museology, art history, prehistoric metalworking and miniature art. Traits of the program are the targeting of multiple types of intelligence, the multi-sensory approach, the self- mapping opportunities and the active engagement of parents. “Discover Jewelry in Crete at Bronze Age” has been readjusted and evaluated after a formative assessment.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής