Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσουλφάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤριάντου, Αναστασία
dc.contributor.otherTriantou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-31T07:20:40Z
dc.date.available2018-08-31T07:20:40Z
dc.date.copyright2018-08-30
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00077el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3639
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι η μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα, η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητά του, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας υιοθέτησης στρατηγικών και εργαλείων του μάρκετινγκ με σκοπό την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του. Μεθοδολογία - Η παρούσα έρευνα είναι ποσοτική και διεξήχθη με τη χρήση ενός on-line ερωτηματολογίου βασισμένο στο μοντέλο SERVQUAL, για την αποτύπωση των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πολιτών τόσο σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα, όσο και τη χρήση εργαλείων μάρκετινγκ από τους φορείς της δημόσιας διοίκησης. Η δειγματοληψία πραγματοποιήθηκε με τη μεθοδολογία της «χιονοστιβάδας», προκειμένου να δημιουργηθεί ένα εύλογο και ενδεικτικό δείγμα, το οποίο ανήλθε στα 204 άτομα. Αποτελέσματα - Διαπιστώθηκε μία σημαντική απόκλιση (χάσμα) μεταξύ των προσδοκιών και των αντιλήψεων των πολιτών σε όλες τις διαστάσεις της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη χρήση εργαλείων μάρκετινγκ από τους φορείς του ελληνικού δημοσίου, γεγονός που δηλώνει την έντονη δυσαρέσκεια και απογοήτευσή τους από τη σημερινή εικόνα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης και καθιστά αναγκαία τη λήψη πρωτοβουλιών για την αναστροφή του αρνητικού αυτού κλίματος. Περιορισμοί - Η παρούσα έρευνα δεν είχε σαφή γεωγραφικό περιορισμό, ωστόσο δεν ήταν ιδιαίτερα διευρυμένη γεωγραφικά, με το μεγαλύτερο τμήμα του δείγματος να προέρχεται από τα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επιπλέον, δεδομένου ότι η έρευνα διεξήχθη ηλεκτρονικά, εκ των πραγμάτων δε θα μπορούσαν να συμμετέχουν άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την τεχνολογία. Επιπλέον, ο τρόπος δειγματοληψίας περιορίζει τη γενίκευση των συμπερασμάτων. Συνεισφορά για μελλοντική έρευνα - Βασική συνεισφορά της παρούσας έρευνας είναι η δημιουργία ενός πλαισίου ανάλυσης της αντίληψης των πολιτών για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα και τη συνολική του εικόνα γενικότερα, το οποίο θα αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τη διεξαγωγή ερευνών με τη χρήση της ποιοτικής μεθόδου, προκειμένου να διερευνηθεί εκτενέστερα το σύνθετο ζήτημα της ποιότητας ή/και πιο εξειδικευμένα η υιοθέτηση στρατηγικών μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα.el_GR
dc.format.extentvi, 95 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectQuality of services -- Public sectorel_GR
dc.titleΗ διείσδυση των προσεγγίσεων του μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα: Τάσεις και προοπτικέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of the present study is to measure the level of public services quality in Greece, its efficiency and effectiveness, as well as the importance of introducing marketing strategies and tools in the public sector in order to upgrade and modernize its services. Methodology - An on-line questionnaire based on the SERVQUAL model, was used to determine the citizens' expectations and perceptions of the quality of public sector services and the use of marketing tools in public administration. Snowball sampling was used method in order to acquire a broad and indicative sample, which amounted to 204 people. Results - Α significant gap was identified between the expectations and perceptions of citizens in all dimensions of the service quality and the use of marketing tools by the Greek public sector, which indicates their extensive dissatisfaction and disappointment with the image of the Greek public administration. Therefore, it is necessary initiatives to be taken in order to reverse this negative views. Limitations - This research did not have a clear geographic limitation, but it was not particularly geographically expanded, as the major part of the sample comes from the big Greek cities (Athens and Thessaloniki). Moreover, due to the fact that the research was carried out on-line, people who are not familiar with technology were de facto excluded. In addition, sampling limits the generalization of conclusions. Future Research - This research provides a framework which analyzes the citizens' perception of the public service quality in Greece, which will be a useful tool for carrying out qualitative surveys, to explore furthermore the complex issue of quality and/or more specifically the introduction of marketing strategies in the Greek public sector.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής