dc.contributor.advisor | Παναγιώτης, Ζαχαρίας | |
dc.contributor.author | Σάρλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Sarlis, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-08-30T05:34:14Z | |
dc.date.available | 2018-08-30T05:34:14Z | |
dc.date.copyright | 2018-08-29 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2018/00018 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3629 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνά το εάν η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game Based Learning), μπορεί να εφαρμοστεί στη σχολική τάξη, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να μάθουν να γράφουν κώδικα της γλώσσας προγραμματισμού LOGO. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έρευνας, δημιουργήθηκε το παιχνίδι «Super Turtle Adventures», που είναι γραμμένο σε Scratch, μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα. Μάλιστα, μέσα από τις διδακτικές παρεμβάσεις των καθηγητών του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, η έρευνα αυτή αποβλέπει στη βελτίωση της προγραμματιστικής ικανότητας των μαθητών ως προς το σκοπό αυτό.
Ακόμη, η εν λόγω διατριβή, στόχο έχει, εκτός των άλλων, να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο οι έφηβοι χρήστες, αντιλαμβάνονται τη συγγραφή κώδικα, αλλά και το εάν και κατά πόσο βελτιώθηκε μετά τη χρήση της εφαρμογής-παιχνίδι, η ικανότητά τους να δημιουργήσουν δικό τους κώδικα στη γλώσσα LOGO.
Η έρευνα έδειξε ότι, οι μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτήν, και συγκεκριμένα των Γυμνασίων Ιαλυσού και Παραδεισίου Ρόδου, μπήκαν γρήγορα στη διαδικασία να δοκιμάσουν το παιχνίδι. Mέσα απ’ αυτήν, ανέπτυξαν την προγραμματιστική τους σκέψη, με το να γράφουν εντολές κώδικα LOGO. Προσπάθησαν, έτσι, να προγραμματίσουν τη σούπερ χελώνα, ώστε να υπακούει στις εντολές αυτές, κάνοντας διάφορες λειτουργίες, όπως λ.χ. μάζεμα σκουπιδιών, μεταφορά τους και απόθεση στους κάδους ανακύκλωσης, και πολλά άλλα. | el_GR |
dc.format.extent | 144 σ. 30 εκ, | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Game Based Learning | el_GR |
dc.subject | Gamification in Education | el_GR |
dc.subject | Gamification | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This master's thesis explores whether game based learning (GBL) can be applied to school learning activities in such a way that students learn to write code in LOGO programming language. The "Super Turtle Adventures" game, written in Scratch, an open source platform, was created for the needs of this research. As a matter of fact, through the teaching interventions by the IT teachers of Gymnasium, this research aims to improve students' programming abilities through this game which has been made for this purpose.
There is a goal, among other things, and that is to investigate how adolescent users perceive code writing, but also whether the use of the application and the didactic interventions by the lecturers of the IT course resulted in the improvement of the students' programming skills and in general whether the students' perception of code writing was improved in LOGO language after using the game application.
Research has shown that students that have been participated, specifically from the two schools, Gymnasium of Ialysos and Gymnasium of Paradissi, have quickly entered the process of trying out the game. Through this game, they developed their own programming skills by writing code, in order to program the super turtle to obey their orders by performing various functions such as garbage collection, transport, and disposal to recycling bins, and many more. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |