Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαινούργιος, Δημήτρης
dc.contributor.authorΒεργουλίδου, Αναστασία
dc.contributor.otherVergoulidou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-26
dc.date.accessioned2012-07-26T11:19:27Z
dc.date.available2012-07-26T11:19:27Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-26
dc.identifier.otherMBA/2012/00084el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/361
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, που η κοινωνία μας εξελίσσεται, αλλάζει μέρα με την ημέρα, η ανάγκη της "δια βίου μάθησης", γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική. Ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόδοση και κατ’ επέκταση την υγιή βιωσιμότητα μίας επιχείρησης είναι η ικανοποίηση των εργαζομένων, καθώς αυτοί μπορούν να αποτελέσουν το σημαντικότερο πλεονέκτημά του, εφόσον φροντίσει να εξελίσσει διαρκώς και να βελτιώνει συνεχώς τις ικανότητες αλλά και τις δεξιότητές τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά γίνεται μια ανασκόπηση στις δραστηριότητες της Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων και δίνεται έμφαση στο θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων. Ο Τραπεζικός κλάδος, σημαντικός παράγοντας της οικονομίας, μιας οικονομίας που βρίσκεται σε κρίση χωρίς γεωγραφικά σύνορα ή νομισματικά όρια, είναι ένας κλάδος που σίγουρα πρέπει να επενδύσει πολλά στη διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού του. Το πρακτικό μέρος αφορά μια πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια δομημένων ερωτηματολογίων.el_GR
dc.format.extent74 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή μάθησηel_GR
dc.subjectΔια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectLifelong learningel_GR
dc.titleΗ οργανωσιακή μάθηση ως μέρος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τραπεζικό τομέα, και ο ρόλος της στην εργασιακή ικανοποίηση και την επίτευξη στόχωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn our days our society is constantly changes, there is a demand for life-learning. One of the many factors that significantly affect performance and thus the viability of a healthy company is employee satisfaction. This thesis is an initial review of the activities of Human Resource Management and the emphasis on the theoretical background concerning the factors that affect employee satisfaction. Banks is a very considerable factor of economy, an economy which is in crisis with no geographical frontiers or monetary range. So this factor has to use all the means for the life-learning of its employees. The practical part involves a primary survey using structured questionnaires.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record