Η οργανωσιακή μάθηση ως μέρος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τραπεζικό τομέα, και ο ρόλος της στην εργασιακή ικανοποίηση και την επίτευξη στόχων
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-07-26Συγγραφέας
Βεργουλίδου, Αναστασία
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στις μέρες μας, που η κοινωνία μας εξελίσσεται, αλλάζει μέρα με την ημέρα, η ανάγκη της "δια βίου μάθησης", γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική. Ένας από τους πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόδοση και κατ’ επέκταση την υγιή βιωσιμότητα μίας επιχείρησης είναι η ικανοποίηση των εργαζομένων, καθώς αυτοί μπορούν να αποτελέσουν το σημαντικότερο πλεονέκτημά του, εφόσον φροντίσει να εξελίσσει διαρκώς και να βελτιώνει συνεχώς τις ικανότητες αλλά και τις δεξιότητές τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά γίνεται μια ανασκόπηση στις δραστηριότητες της Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων και δίνεται έμφαση στο θεωρητικό υπόβαθρο που αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των εργαζομένων. Ο Τραπεζικός κλάδος, σημαντικός παράγοντας της οικονομίας, μιας οικονομίας που βρίσκεται σε κρίση χωρίς γεωγραφικά σύνορα ή νομισματικά όρια, είναι ένας κλάδος που σίγουρα πρέπει να επενδύσει πολλά στη διαρκή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού του. Το πρακτικό μέρος αφορά μια πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια δομημένων ερωτηματολογίων.