dc.contributor.advisor | Γεωργίου, Ιφιγένεια | |
dc.contributor.author | Καμπουράκη, Ελένη | |
dc.contributor.other | Kampouraki, Eleni | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-08-21T05:37:26Z | |
dc.date.available | 2018-08-21T05:37:26Z | |
dc.date.copyright | 2018-08-20 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2018/00100 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3595 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη για τη συμβολή των social media στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετά από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας στην εισαγωγή παρατίθεται ο στόχος της μελέτης, ο οποίος είναι να ερευνηθεί πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ώστε αυτά να συμβάλουν στην ανάπτυξή τους. Ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή των βασικών όρων (social media, διαφήμιση και social media marketing). Παραθέτονται τα ερωτήματα που απαιτείται να απαντηθούν, τα κριτήρια επιλογής της βιβλιογραφίας που μελετήθηκε καθώς και τα κριτήρια για την επιλογή των θέσεων κάποιων ειδικών του κλάδου. Εν συνεχεία παρουσιάζεται το κεφάλαιο της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε για την συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας.
Στο δεύτερο και το κυρίως μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση τα οποία απαντούν στις ερωτήσεις που έχουν διατυπωθεί στην εισαγωγή. 1)Επιδρά το social media μάρκετινγκ στην εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος των επιχειρήσεων; 2)Η οικονομική κρίση στρέφει τις επιχειρήσεις στο social media marketing; 3)Το Word of Mouth Marketing επηρεάζει την σχέση καταναλωτή - επιχείρησης μέσα από τα social media; 4)Ποια τα πλεονεκτήματα και οι κίνδυνοι του social media marketing; 5)Πώς γνωστές εταιρείες χρησιμοποιούν τα social media για την προβολή τους; (Παραδείγματα). 6)Είναι σημαντικό να ασχοληθούμε με τα social media;
Εν κατακλείδι ακολουθούν τα συμπεράσματα των ερωτημάτων που τέθηκαν παραπάνω. Ως γενικό συμπέρασμα της παρούσας μελέτης θεωρείται ότι η παρουσία της επιχείρησης στα social media βοηθάει την εικόνα της καθώς και την σχέση με τους πελάτες της. Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να εξανθρωπιστεί και να γίνει πιο προσιτή. Τα social media της παρέχουν μια διαδραστική και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της. Είναι το εργαλείο που εάν χρησιμοποιηθεί σωστά από τις εταιρείες, μπορεί να τους προσφέρει πολλά οφέλη αλλά εάν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά εγκυμονεί κινδύνους για την εικόνα της εταιρείας.
Τέλος παραθέτονται σε τρία παραρτήματα τα γνωστότερα social media σε μια σύντομη αναφορά καθώς και ένα σύντομο βιογραφικό των ειδικών. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 51 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Social media -- Αdvertising | el_GR |
dc.subject | Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Διαφήμιση | el_GR |
dc.subject | Social media -- Marketing | el_GR |
dc.subject | Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ | el_GR |
dc.title | Η συμβολή των Social Media Facebook, Pinterest κ.α. στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In this dissertation we study the contribution of social media to the promotion and economic prosperity of a business, according to bibliographic review.
In the first part of the paper we introduce the goal of our study, which is to explore how businesses use social media to help them grow. There is a brief description of the basic terms (social media, advertising, social media marketing) and the questions we are asked to answer as well as the selection criteria for the selected bibliography. There being presented the criteria for selecting some position of specialists of the field. The chapter of the methodology used for the systematic review of literature is presented below.
In the second part of the paper there are the results from the literature review which answer to the questions we have set out in the introduction. 1) Does social media marketing have impact on the trust of the business brand? 2) Is the economic crisis turning business into social media marketing? 3) Does Word of Mouth Marketing affects consumer-business relationship through social media? 4) What are the benefits and risks of social media marketing? 5) Which well-known companies use social media for their promotion? (Examples).6) Is it important to deal with social media?
Finally, there are the conclusions of the literature review. As a general conclusion of this study, we could say that the presence of the company in social media helps the image and the relationship with the clients and enables the company to become humanized and be more accessible. Social media provide interactive and two-way communication with customers. It is the tool that if used properly by companies can offer them many benefits but if not properly used it poses risks to the image of the company.
Finally, the three most popular social media are listed in three annexes in a short report as well as a short CV of each specialist. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |