Η συμβολή των Social Media Facebook, Pinterest κ.α. στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετα από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-06Συγγραφέας
Καμπουράκη, Ελένη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη για τη συμβολή των social media στην προβολή και την οικονομική ευημερία των επιχειρήσεων μετά από μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας στην εισαγωγή παρατίθεται ο στόχος της μελέτης, ο οποίος είναι να ερευνηθεί πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ώστε αυτά να συμβάλουν στην ανάπτυξή τους. Ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή των βασικών όρων (social media, διαφήμιση και social media marketing). Παραθέτονται τα ερωτήματα που απαιτείται να απαντηθούν, τα κριτήρια επιλογής της βιβλιογραφίας που μελετήθηκε καθώς και τα κριτήρια για την επιλογή των θέσεων κάποιων ειδικών του κλάδου. Εν συνεχεία παρουσιάζεται το κεφάλαιο της μεθοδολογίας που χρησιμοποιήθηκε για την συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας.
Στο δεύτερο και το κυρίως μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση τα οποία απαντούν στις ερωτήσεις που έχουν διατυπωθεί στην εισαγωγή. 1)Επιδρά το social media μάρκετινγκ στην εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος των επιχειρήσεων; 2)Η οικονομική κρίση στρέφει τις επιχειρήσεις στο social media marketing; 3)Το Word of Mouth Marketing επηρεάζει την σχέση καταναλωτή - επιχείρησης μέσα από τα social media; 4)Ποια τα πλεονεκτήματα και οι κίνδυνοι του social media marketing; 5)Πώς γνωστές εταιρείες χρησιμοποιούν τα social media για την προβολή τους; (Παραδείγματα). 6)Είναι σημαντικό να ασχοληθούμε με τα social media;
Εν κατακλείδι ακολουθούν τα συμπεράσματα των ερωτημάτων που τέθηκαν παραπάνω. Ως γενικό συμπέρασμα της παρούσας μελέτης θεωρείται ότι η παρουσία της επιχείρησης στα social media βοηθάει την εικόνα της καθώς και την σχέση με τους πελάτες της. Η επιχείρηση έχει την δυνατότητα να εξανθρωπιστεί και να γίνει πιο προσιτή. Τα social media της παρέχουν μια διαδραστική και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της. Είναι το εργαλείο που εάν χρησιμοποιηθεί σωστά από τις εταιρείες, μπορεί να τους προσφέρει πολλά οφέλη αλλά εάν δεν χρησιμοποιηθεί σωστά εγκυμονεί κινδύνους για την εικόνα της εταιρείας.
Τέλος παραθέτονται σε τρία παραρτήματα τα γνωστότερα social media σε μια σύντομη αναφορά καθώς και ένα σύντομο βιογραφικό των ειδικών.