Show simple item record

dc.contributor.advisorΣυλαίου, Στυλιανή
dc.contributor.authorΝικολάου, Στέλλα
dc.contributor.otherNicolaou, Stella
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-06-27T06:54:50Z
dc.date.available2018-06-27T06:54:50Z
dc.date.copyright2018-06-22
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΠΠΑ/2018/00054el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3507
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στη σύγχρονη κοινωνία με στόχο τους τη δημιουργία στενών δεσμών με το κοινό τους. Επιπρόσθετα, θα διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο τα Κυπριακά μουσεία χρησιμοποιούν το διαδικτυακό μάρκετινγκ για την προώθηση και ανάπτυξη των συλλογών τους. Για το λόγο αυτό θα παρουσιαστεί η χρήση των κοινωνικών δικτύων και της εφαρμογής του Instagram στα Κυπριακά μουσεία συγκρίνοντας τα με μουσεία σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τη κατάσταση αναφορικά με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων σε Κύπρο Ευρώπη και Αμερική. Θα προτείνουμε ιδέες και τρόπους για τη καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών που προσφέρουν τα Κυπριακά μουσεία. Αυτές οι προτάσεις μπορεί να υιοθετηθούν και να υλοποιηθούν από αρκετά μουσεία της Κύπρου ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε μουσείου, τα διαθέσιμα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό του.el_GR
dc.format.extent99 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Πολιτιστικοί οργανισμοίel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cultural organizationsel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.titleΔιαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagramel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master thesis aims to explore new technologies and the nature of social networks in contemporary museums. It will also show how cultural organizations, such as museums, create a new communication environment in nowadays society to establish strong ties with their audience. In addition, the extent to which Cypriot museums use Internet marketing to promote and develop their collections will be explored. The current situation of Cypriot museums in relation to the use of internet marketing falls within the main research fields of the work. For this reason, the use of social networks and the application of Instagram to the museums of Cyprus will be studied comparing them with museums in Greece and abroad. In conclusion, we will present the situation regarding the use of social networks in Cyprus and abroad. Lastly, we will propose ideas and ways for better serve the services provided by Cypriot museums. These ideas can be adopted and implemented by several museums in Cyprus, always depending on the financial capabilities of each museum, the means available and the necessary human resources.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record