Διαδικτυακό μάρκετινγκ των μουσείων στην Κύπρο: Η περίπτωση του Instagram
Abstract
Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να ερευνήσει τις νέες τεχνολογίες και τη ενσωμάτωση των κοινωνικών δικτύων στα σύγχρονα μουσεία. Ακόμη, θα μελετήσουμε το τρόπο με τον οποίο πολιτιστικοί οργανισμοί όπως τα μουσεία δημιουργούν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στη σύγχρονη κοινωνία με στόχο τους τη δημιουργία στενών δεσμών με το κοινό τους.
Επιπρόσθετα, θα διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο τα Κυπριακά μουσεία χρησιμοποιούν το διαδικτυακό μάρκετινγκ για την προώθηση και ανάπτυξη των συλλογών τους. Για το λόγο αυτό θα παρουσιαστεί η χρήση των κοινωνικών δικτύων και της εφαρμογής του Instagram στα Κυπριακά μουσεία συγκρίνοντας τα με μουσεία σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Τέλος, θα παρουσιάσουμε τη κατάσταση αναφορικά με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων σε Κύπρο Ευρώπη και Αμερική. Θα προτείνουμε ιδέες και τρόπους για τη καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών που προσφέρουν τα Κυπριακά μουσεία. Αυτές οι προτάσεις μπορεί να υιοθετηθούν και να υλοποιηθούν από αρκετά μουσεία της Κύπρου ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε μουσείου, τα διαθέσιμα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό του.