Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔερμεντζόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.authorΚυριάκου, Μερόπη
dc.contributor.otherKyriakou, Meropi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-05-23T09:01:41Z
dc.date.available2018-05-23T09:01:41Z
dc.date.copyright2018-05-23
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.otherΠΠΑ/2017/00053el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3440
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ πολιτισμική ταυτότητα και πως αυτή διαμορφώνεται είναι το θέμα του παρόντος πονήματος. Πιο συγκεκριμένα, αυτή η μεταπτυχιακή έρευνα, πέραν του θεωρητικού της μέρους ασχολείται με τη διαμόρφωση της πολιτισμικής ταυτότητας των Ελλήνων πρώτης, δεύτερης, τρίτης και τέταρτης γενεάς, στα απογευματινά και σαββατιανά σχολεία της Νέας Υόρκης και της Νέας Ιερσέης. Χρησιμοποιεί ως μελέτη περίπτωσης το απογευματινό σχολείο της Θείας Αναλήψεως στο Φέρβιου, της Νέας Ιερσέης και το σαββατιανό σχολείο του Σωτήρως Χριστού, στο Ράϊ, της Νέας Υόρκης, όπως και μεμονωμένο υλικό από το απογευματινό σχολείο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, στο Τέναφλαϊ, της Νέας Ιερσέης. Περιλαμβάνει επίσης υλικό από συνεντεύξεις εκπαιδευτικών, διευθυντών και άλλων φορέων. Η ελληνική παιδεία στην Αμερική, του παρελθόντος και του παρόντος, τα ελληνικά εκπαιδευτήρια τα οποία συναντώνται στις Η.Π.Α, οι φορείς άσκησης εκπαιδευτικής πολιτικής, αποτελούν στοιχεία του περιεχομένου και του ενδιαφέροντος αυτής της διατριβής. Παρουσιάζεται επίσης η έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε διάστημα ενός χρόνου. Για το σκοπό αυτό επιλέχθηκαν τρία σχολεία, τα δύο από τα οποία μελετήθηκαν εκτεταμένα με τη μέθοδο της συμμετοχικής παρατήρησης, ενώ το τρίτο με εμβόλιμες επισκέψεις, σε ώρες διδασκαλίας, εκδηλώσεις, συνεντεύξεις με τους εκπαιδευτικούς και τη διευθύντρια. Η έρευνα περιέλαβε επίσης συνεντεύξεις με εκπαιδευτικούς και διευθυντές όπως και συμπλήρωση ερωτηματολογίων από γονείς και μαθητές. Τα δυο σχολεία που αφορούν τη μελέτη περίπτωσης, βρίσκονται το ένα στην πολιτεία της Νέας Υόρκης και το άλλο της Νέας Ιερσέης. Το τρίτο σχολείο βρίσκεται επίσης στη πολιτεία της Νέας Ιερσέης. Το Ελληνικό σχολείο του Σωτήρως, βρίσκεται στο Ράϊ της Νέας Υόρκης και είναι Σαββατιανό. Το Ελληνικό Σχολείο της Θείας Αναλήψεως, στο Φέρβιου, της Νέας Ιερσέης, είναι απογευματινό και το Ελληνικό Σχολείο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, στο Τέναφλάϊ επίσης στη Νέα Ιερσέη, απογευματινό και Σαββατιανό.el_GR
dc.format.extentvi, 156 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτισμική ταυτότηταel_GR
dc.subjectCultural identityel_GR
dc.titleΗ συμβολή των Ελληνικών Απογευματινών και Σαββατιανών Σχολείων, της Νέας Υόρκης και της Νέας Ιερσέης, στη διαμόρφωση της πολιτισμικής ταυτότητας των Ελλήνων πρώτης, δεύτερης, τρίτης και τέταρτης γενεάς. Μελέτη περίπτωσης: Απογευματινό σχολείο Θείας Αναλήψεως, Φέρβιου, Νέας Ιερσέης και Σαββατιανό σχολείο, Του Σωτήρως, Ράϊ, Νέας Υόρκηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Cultural Identity and how it is shaped is the theme of this thesis. More specifically, this postgraduate research, apart from its theoretical part, deals with the formation of the cultural identity of the Greeks, 1st, 2nd, 3rd, and 4th Generations, in the afternoon and sabbatical schools of New York and New Jersey. The Greek afternoon school of the Ascension Church in Fairview, New Jersey and the Greek School of Our Saviour, in Rye, New York, are used as case studies, as well as individual material from the afternoon school of St. John the Theologian, Tenafly, New Jersey. The research also includes material from interviews with educators, directors and other stakeholders. Greek education in America, both of the past and of the present, the Greek schools that one encounters in the United States, and the educational policy makers, are all elements of interest in the content of this dissertation. The research, which took place over the course of a year, is also presented here. Three schools were selected for this purpose; two of which were studied extensively by the participatory observation method, while the third was studied with in-depth visits, during teaching hours and events as well as interviews with its teachers and the Principal. The research also included interviews with educators and principals, as well as the collection of completed questionnaires from parents and students. The case study examples are two schools, one in the state of New York and the other in New Jersey. The third school is also located in the state of New Jersey. The Greek School of Sotiros, is located in Rye, New York and is a Saturday school. The Greek School of Divine Ascension, in Fairview, New Jersey, is an afternoon program, while the Greek School of St. John the Theologian, in Tenafly also in New Jersey, offers both Afternoon and Saturday programs.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής